Gisteren helemaal vergeten dat ik een tekening moest maken! Dus vandaag maar 2, helaas weinig tijd/ zin dus het zijn maar wat krabbeltjes geworden 25 26
SilverStorm
Geplaatst: 26-01-16 22:32
Elke dag scannen en posten redt ik echt niet volgende keer wel weer een commentrondje en zelfs nu moet ik alweer vliegen om wat ik heb gewoon maar erin te zetten. het is allemaal mixed media op a4 of a5
ik had maar 10 minuten om iets te maken, dus dit is het geworden
Itsme_annie
Geplaatst: 26-01-16 23:13
Oké, eerst even feedback. Ik doe alleen even deze pagina.
Tigress: Mooi! De verhoudingen zijn echt super goed. Vooral neuzen en oren zijn moeilijk, maar die heb je mooi gedaan! Delicia: Ik vind je kleurgebruik echt heel tof en je schaduwen lijken allemaal goed op hun plek te zitten! Jeika: Leuk idee met dat zwart en wit! Seven: Mooi! Het lijkt alsof hij zo uit het papier kan weglopen Damned: Mooi! Silverstorm: Prachtig! Allemaal heel origineel en ik vind de sfeer die er in zit echt leuk. Net alsof ze uit een sprookjesboek komen!
Ik loop zelf echt gigantisch achter... Thanks school
Nummers 5 t/m 10
Sinds kort ben ik ook een klein beetje digitaal aan het tekenen. Het is nog niet heel mooi, maar oefening baart kunst
Zijn jullie ook even motivatie kwijt? Nog geen maand verder en ik weet al niet meer wat ik tekenen moet. Morgen komen wel m'n kleurpotloden binnen dus hopelijk ook m'n motivatie erbij.
Nee ik heb dat persoonlijk niet hoewel ik wel denk hoe kom ik aan zoveel modellen om te tekenen
Ak ik vind de koppies op papier erg mooi Je digitale werk is nog wat pixels kwa manen etc maar dat vind ik zelf ook erg lastig en oefening vaart kunst dus het komt vast goed.
Silverstorm Prachtige werken weer, je stijl blijft ondanks de verschillende mediums heel gelijkend.
Jeika Je zou deze ook in deze week kunnen uitwerken Ben daar zeer benieuwd naar
pompompom
Geplaatst: 27-01-16 10:09
Zo eindelijk weer een reactie ronde van mijn kant.
Seven: Wat ga jij enorm vooruit met pastel. Ik vind bij de laatste hond van jou m.n. de bruine vacht gedeelten mooi gedaan. Je hebt de vaxhtstructuur er daar mooi in gekregen. <br> <br> Selina, gebrek aan motivatie heb ik geen last van. Ik krijg er eigenlijk wel lol in. Normaal kwam het nooit van tekenen meer en nu vanwege deze uitdaging kan ik mezelf er toch elke dag toe zetten om eventjes tijd te maken voor een tekening. Al is het maar een paar minuutjes. <br> <br> Ak145 leuke schetsen. Een tip, schets op iets groter papier formaat. Dan heb je meer ruimte om een beetje met je schets te spelen. Van de digitale vind ik het leuk dat ondanks dat het grove schetsen zizjn ze toch lekker weg kijken. <br> <br> Jeika, leuk gedaan. Een tip, probeer meer kleurverschil/grijstinten in het zwart te maken. Je blauwe achtergrond vind ik trouwens erg goed passen bij het zwart. <br> <br> Silverstorm, heerlijk om te zien hoe jij lekker vrij bezig bent en van die heerlijke eigen werkjes maakt. Ik ben persoonlijk fan van nr 5. <br> <br> Damned, ondanks de snelle schetsen vind ik mn van de zittende persoon dat je met een paar lijnen toch veel sfeer / stemming overbrengt. <br> <br> Jeika, leuk gedaan met dat contrast. Tip, probeer dan of groter te werken of minder witte lijnen te gebruiken. Het concept is leuk bedacht maar ik vind het persoonlijk nu net iets teveel witte lijnen. <br> <br> Delicia, mooie digitale tekening. Lekker bezig met schaduwen en licht! <br> <br> Tigress. Ik ben benieuwd hoe de tekening wordt met contrast. <br> <br> Pag 45: <br> <br> Damned: leuke schetsen van die gezichten. Bij sommige weet je de uitdrukking goed weer te geven met een paar lijntjes. <br> <br> Danique, leuke schets, een tip: een lichtpuntje in de ogen maakt het paard net wat levendiger. <br> <br> Saskiaefie, mooie kat en wat een werk die vacht. Erg knap gedaan. Een tip voor de volgende keer. Werk in de achtergrond meer met schaduwen van bijv de kat, ondergrond oid waardoor er meer diepte in komt en de kat nog meer van het papier af komt.<br> <br> Rijsa: erg leuk met dat kleurgebruik, maar valt het paard wel een beetje in de achtergrond. Misschien kan je de achtergrond eens donker maken zodat het paard er meer uitkomt of het paard bijv in inkt zetten. <br> <br> Seven: ook in deze paarden zie je jou enorm vooruitgaan met kleurgebruik. De uitdrukkingen van de paarden zet je knap neer. Een tip, maak de vacht niet te glad maar houd die levendiger zoals je bij de hond in de vacht doet. <br> <br> <br> <br>
pompompom
Geplaatst: 27-01-16 10:17
nr 25, inkt met kroontjespen en kwastje voor kauwtje.
Nr 26: kauwtje met wintervacht. Inkt met kroontjespen en kwast.
Oeps, heb het te druk gehad (en moet eigenlijk nu niet achter mijn PC zitten) Pagina 44 yamsi0124 Leuk, een Harley Quinn paard Alleen heeft het paard volgensmij geen hoeven pompompom Wauw, voor vlotte werkjes, Heel erg mooi! Selina Leuk gedaan lijkt net een beetje op een paardkleurplaat Jeika Mooi oogje Cartoonachtige stijl Damned Oeh! Mooi, alleen is de net een beetje te dik naar mijn idee elsa91 Wauw, lijkt sprekend op de voorbeeldfoto Bambi1995 Alsnog leuk gedaan! Mag wel wat meer contrast in Seven Heel erg gaaf! Alleen lijkt het op de foto alsnog het niet helemaal dekt. Jeika Leuk geworden, alleen vind het zelf jammer van het blauw & rood Rijsa Gaaf zo, met dat ecoline. Geeft een wat kleurrijker effect Michellette Wauw! Prachtig! Tigress Erg gaaf zeg! :
Pagina 45 Damned Vind 24 wat te streperig, 23 is erg mooi! Danique01 Voor een snelle toch mooi, schaduwen gaan de goeie kant op! Rijsa Gaaf weer, met ecoline. saskiakefieErg mooi! Heb je gevolgd en het resultaat is echt prachtig! Seven Oeh, deze vind ik erg mooi! Jeika Leuk, alleen het been van het bruine paard is wat raar pompompom Wauwie! Vooral die tweede, erug gaaf! Seven Wauw, ook een hele mooie! Knap hoe je dat hoofdstel hebt gemaakt!
Pagina 46 TigressOeh, gaaf al Zag via whatsapp al een klein wipje, knap hoe je zo goed mensen kan maken! JeikaNet iets anders dan normaal leuk gedaan SevenWauw! Erg mooi, alleen lijkt het naar mij gevoel dat de ogen wat meer omhoog worden Damned Mooi! Jammer dat ze wat streperig zijn SilverStorm Oeh, wel erg mooi allemaal! Waar maak je het mee? Jeika Leuk werkje voor 10 minuten ak145461 Gaaf, en digitaal en op papier pompompom Prachtig!
ik schaam me er gewoon een beetje voor >;( hij is zó lelijk! mensen ook, Zucht. en die inkt werkt ook niet mee. maar morgen ga ik er een superwerk van maken