ben benieuwd hoe die van jou er nu uit ziet Liesjuh.
Ik heb mn schilderij niet mee genomen naar mijn ouders, verveelde me rot vandaag dacht; ah dan kan ik vast even schilderen, maar niet aan gedacht dat mn schilderwerkje gewoon in Wageningen ligt

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Nerwen schreef:Maar weet iemand hier ook of TNT de verzending overneemt van USPS als het pakket in Nederland is? Google zegt van wel, maar een bevestiging is altijd fijnM'n vorige ging via UPS/GLS, maar dat was erg snelle verzending.
Nerwen schreef:Vind m'n Paintworks tot nu toe echt boven verwachtingOok die hier in het topic hebben gestaan, echt heel mooi. Goede verf ook! Vaak is roeren of water toevoegen geeneens nodig
Sommige verf schildert wat moeilijker of dekt niet in 1 keer, maar dat ligt dan aan de specifieke kleur. Wat ik ook leuk vind is dat Paintworks in staat is om hele subtiele tintjes in hun schilderijen te krijgen. Bij die meesjes zie je dat, die painting van het strand en de weerspiegeling van de maan in het zand/water, en het viel me ook op bij de Frosty Morning Horses (de achtergrond m.n.).
Dallista schreef:Nerwen schreef:Maar weet iemand hier ook of TNT de verzending overneemt van USPS als het pakket in Nederland is? Google zegt van wel, maar een bevestiging is altijd fijnM'n vorige ging via UPS/GLS, maar dat was erg snelle verzending.
Ik let daar nooit op, maar geloof inderdaad dat het via postnl komt. Aparte levering met het busje. Maar wat maakt het uit door wie het wordt gebracht?
De EMS zending gaat inderdaad met UPS (ik heb de vrachtbon bewaard, hehe).
Dallista schreef:Ik heb ook de indruk dat de stijlen van PW en Schippers heel verschillend zijn. Schipper ziet er vaak wat 'strakker' uit, IMHO. Veel van hun paintings doen me denken aan reclame posters o.i.d. Is wel moeilijk om in woorden uit te drukken. Misschien dat het de kleuren zijn, wat feller en wat minder in elkaar 'overlopend' dan bij PW. Ik vind dat ook wel mooi, zou in die stijl zo graag een Japanse shinto of Buddhist tempel willen schilderen. Zucht, ooit...
Nerwen schreef:In principe maakt dat niks uit, maar als het metTNTPostNL komt, dan kan ik de zending als ie in NL is, misschien volgen via MijnPakket (ideaal dat!).
XxLiEsJuHhxX schreef:Nerwen ben wel zooooo nieuwschierig naar de panter zou je van die foto de link kunnen zetten misschien kan ik hem dan wel geopent krijgen.
Dallista schreef:Dan moet je wel een track en trace nummer hebben (die je niet hebt, neem ik aan, en als die er niet vanaf het begin op zit, komt die er ook niet op)
XxLiEsJuHhxX schreef:mijn moeder loopt te zeuren dat ik ze teveel koop en waar ik ze moet ophangen enz en enz enz hahaha ik weet het ook nog niet maar vind wel plekjes voor ze. :p
Ell_en schreef:Dallista: heb jij de white stallion ook met een manet galaxy penseel 2 gemaakt?
Ben zo benieuwd!! Nog eventjes geduld haha!