[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

drafbalk

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 3.

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 12:48

Pag. 43.
Klodder: Heel leuk, het hoofd is wel een beetje ‘hard’. Jammer dat je het achter de hond ook donker hebt gemaakt kwa achtergrond. €30,-, mede vanwege het formaat.
Ninajojo: Toch af? Ken hem van je topic. Jammer dat je helemaal vooraan ook vuur hebt gedaan, leekt me mooier als dat er kwam als de poot de grond raakt zeg maar. €20.-
DiekeC: 1e €17,- 2e €10.- Jammer van die achtergrond.
Xxpinczowxx: Nog even dooroefenen! 
Babe: Zeker rond de 150 euro!

Pag. 44.
Kapiteintje: Nog even dooroefenen, ziet er al goed uit!
Amberonia: Ook nog even dooroefenen, maar ziet er al heel goed uit!
Joey_lover: Heel mooi! Hier en daar net iets te donker (oren, neus) maar verder echt super mooi! €45,-

kapiteintje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:20

pag. 43.
Klodder: ik vind hem heel mooi alleen net zoals drafbalk zegt jammer van de achtergrond. €45,-
Ninajojo: Gaaf!!! €20,-
DiekeC: 1e €15,- 2de €10,-
xxpinzowxx: nog even oefenen.
Babe: superrrrrrrrr!!!! echt waar €200,-

pag. 44.
Aberonia: heel goed maar nog even oefenen.
Joey_lover: Heel mooi, maar sommige delen wat lichter maken. €40,-

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:31

joey_lover, erg mooi :wow: 130 euro

Ik heb trouwens besloten de tekening van Doutzen niet voor minder dan 200 euro weg te doen. Nu maar afwachten of het is verkocht :=

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:33

ik heb ook nog een schilderij... ik schilder meer... heb er lang over gedaan ;)
Afbeelding
het is een abstract schilderij geschilderd op hout. de donkere stukjes zijn minder hoog (het zijn twee lagen hout).
er is aan de linker kant (voor ons) een stukje af, maar er staat (met zand geschreven):

mi ricordo...
le prime parole che ambiamo
scambiato, et le prime
impressioni che avevo su
di tu...
mi ricordo...
parola per parole tutte le
nostre chiaccherate, le
nostre restate, et le nostre
litigate...
mi ricordo...
il primo "ti voglio...

het is Italiaanse tekst. hoeveel zou dit waard zijn?

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 13:36

sorrie taxatie vergeten...

klodder: €50,-
ninajojo: €20,-
joey_lover: mooi! €150,-

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 20:13

Aangezien ik weer bijna 20 pagina's achterloop, begin ik voor het gemak even op nr. 40 :') (op voorgaande blz. zijn de helft van de foto's alweer verdwenen..) Ik wil ook niet onaardig klinken in mn commentaar, maar de meeste werken die hier getoond worden zijn gewoon mooi, dus ik geef bij mn taxaties alleen "ja maar" kritiek ;) Van "oeh mooi" kunnen we zo weinig leren...

blz. 40
Quebelle:1: mooie stijl heb je! Ik zou zo'n portret alleen eerder op een staande A4 verwachten, maar toch. €30
2: leuk gedaan! simpel maar toch een mooie uitwerking, €25
3: vind het een beetje een vreemde uitsnede, een half oor en hoorn.. €15
Klodder: hij heeft wat treurigs, maar toch een mooie techniek :j Mooi hoe de achtergrondkleur terugkomt in het hoofdstel. Formaat/materiaal? €55
Alison: Is de achtergrond nou ook zwartwit of toch wat blauwig? De verhoudingen van de figuur kloppen niet helemaal (ondanks de aparte hoek) maar wel een mooi geheel €30
Malenka: het rechtoor is een beetje vreemd, maar vind de details mooi uitgewerkt. €35
Wuis: het oog is n.m.m. iets té opvallend (donker) vergeleken met de rest van het paard (dat was waarschijnlijk wel wat je wou bereiken, maar is gewoon niet mijn smaak ;) ) wel erg mooi gemaakt! €65
Shiry: je bent al goed bezig, al zou ik wel het "einde" van de hals iets zachter maken, nou is het wel een erg harde lijn €25 2e: €35
jannaa_: ik zou eerlijk gezegd niet weten hoe "Doutzen" eruit ziet :') maar vind het een mooi portretje! €30
Floran: gaaf! wat een priegelwerk! Je zou de plek waar de wielen de grond raken iets duidelijker kunnen maken €40
drafbalk: mooi gemaakt! ik mis wel iets van een achtergrond(kleur), maar zoals ie nu is €40

blz. 41
NAIWHL: leuk die contrasterende kleuren :j De voorpluk vind ik erg goed gelukt, de manen aan de rechterkant (voor ons) misschien wat te recht... €60
Shanna_: slecht hoor, dat ik die twee meteen herken :') heel gaaf gedaan, "minder is meer", lekker veel contrast! €65
Wendyoost: jammer van de fotokwaliteit, maar vind em erg mooi gelukt! het donkere papier geeft het echt wat extra's, €90
loveshadow:beetje zelfde verhaal qua fotokwaliteit, maar ik zou er toch zeker wel wat meer dan alleen materiaalkosten voor vragen hoor, hij is heel mooi! Veel contrast, erg gaaf gedaan. €90
layka1997: ik zou er nog niks voor vragen, je zou er wat meer "vachtstructuur" aan kunnen geven, wat schaduwen hier en daar, dat geeft het wat meer diepte... gewoon blijven oefenen!
VERAx: een beetje meer contrast zou em al heel wat duidelijker maken, ook is het oog wat aan de kleine kant. Verder vind ik de verhoudingen al heel netjes! €15
janna_: is weer eens wat anders dan een hond of paard. En dan nog op 15 cm, da's helemaal knap priegelwerk! Ik zou alleen de structuur van het takje/boompje ook door laten lopen naar de tak waarop hij zit, het ziet er nu een beetje niet-af uit. €15
daphnenatas: de foto is wel erg klein, ik zie niet zoveel van je details. Ook mist het nog een en ander aan haarstructuur of contrast. Je verhoudingen kloppen wel goed. €15

blz. 42
joey_lover: gaaf gedaan! het wit in de manen vind ik iets te netjes verdeeld. Ook de "aderen"/ schaduwen op de neus zijn iets te streperig in vergelijking met de rest, verder prachtig! €75
NAIWHL: zonde dat het in zo'n kaarsrechte streep eindigt.. wel heel mooi getekend! Lekker kleurrijk, een beetje een achtergrondtintje (groenig of blauwig?) zou mooi zijn geweest, vind bruin/grijs wat afdoen aan de mooie kleuren. €75
Amy8super: de manen zijn wat te grof, vergeleken bij de rest vh paard, wel erg gaaf gedaan! De vachtstructuur gaat een beetje vreemd, alsof de haren van rechts naar links gaan... de neus is echt net echt! €55 (al zeg je dat het oog maar half afgewerkt is; met twee vegen en een donkere vlek zou je een prachtig oog neer kunnen zetten, het gaat erom hoe het er als geheel uitziet ;) )
mentjuh: lekker veel contrast! Zitten er nou zoveel kreukels in je vel papier?
De onderkant oogt wat kreukig/vlekkerig.. €30
CoolestnoudJ: da's weer eens wat anders zeg! Erg leuk bedacht! Eigenlijk niks op aan te merken. €85
Leonyr: je veranderde Boktnaam moet ik nogsteeds aan wennen, gelukkig ben je te herkennen aan je tekenstijl :') Leuk gemaakt! Al vind ik het voor ons linkeroog wat te vaag, net alsof het nog niet af is. €25
xxpinczowxx: hij is wel erg vaag, en de verhoudingen zitten ook niet helemaal lekker (heel breed hoofd bv.) maak eens wat schaduwen donkerder, gewoon veel blijven oefenen!

blz. 43
_Bitje_: weer zulke kleine fotootjes, da's moeilijk taxeren hoor! Vind het portret erg goed gedaan, lekker veel contrast! Z'n eh, hoofddeksel :') is wat verticaal streperig, da's mn enige puntje van kritiek. €40
2: Ondanks dat ie heel goed inelkaar zit, trekt deze me toch wat minder. Beetje vlakkerig, vind ik niet zo. Toch goed techniek €50
3: jammer dat de details echt niet te zien zijn! papierkleur past hier erg goed bij het geheel, de bloemetjes houden misschien wat abrupt op (en ze zijn erg hoog) maar ik denk zo'n €65
_San87_: waarom teken je op fotokarton? Ben wel benieuwd ;) Vind em erg goed gedaan! Is ie wat grijzig of ligt dat aan je foto? €65
mentjuh: leuk! Lekker veel contrast, de kin oogt wat groot? €40
DiekeC: de verhoudingen zijn al heel aardig, zou ze alleen iets netter uitwerken als je er geld voor wilt gaan vragen.
babe: och, gaahaaf! (drie op 1 vel, is dat niet "eng" om aan de volgende te beginnen, zou bang zijn het te verpesten := ) Als ik dan toch kritiek zou willen geven: het enige wat me wat stoort is dat het licht van verschillende kanten lijkt te komen, bij de linker van boven èn onder (alsof er een reflexiescherm van onderaf is gebruikt), de middenste wat meer van voren/boven en de rechter wat over het hele paard. €200
xxpinczowxx: zelfde verhaal: ik zie haast niks ;) Dooroefenen, wat meer contrast gebruiken, en een duidelijke foto bij daglicht maken!

blz. 44
DiekeC: leuk! jammer dat er weinig ruimte voor de hals over was, wel mooie zachte manier van tekenen. Hij heeft een hele lieve uitstraling zo! €40
Pirate: lekker harig paard :+ je zou wat meer andere kleuren kunnen gebruiken, dus ipv grijs/zwart voor de schaduwen wat blauw, bruin, rood? Gewoon experimenten. het halster is heel gedetaileerd vergeleken met het paard zelf, daar misschien ook een wat betere verhouding in vinden. Voor een allereerste realistische tekening is ie zeker goed gelukt! €35
drafbalk: hoe groot is ie? Erg schattig is ie geworden, leuk gedaan! Als het rond A4 is, €30
Klodder: hij had iets meer contrast mogen hebbe, nu steken de ogen/neus wel erg af. Bv een stukje schaduw op de grond waar ie ligt ;) wel mooi gedaan, ziet er lekker dynamisch uit! €60
ninajojo: pff, moeilijk hoor, vind hem wel wat hebben (lekker contrastrijk, felle kleuren) maar hij blijft een beetje "plat", hij klopt niet helemaal met de achtergrond, wàt weet ik niet.. €35
DiekeC: jij bent flink aan het tekenen geweest! Vind dat deze wel heel netjes is qua verhoudingen, maar de kleuren zijn nog wat te simpel, met pastel kun je met meer lagen het zo levendig maken! €30
2: Vind deze qua verhoudingen nóg beter, alleen de achtergrond vind ik vreselijk :o De kleur past prima, maar zo lijkt met nogal afgeraffeld, da's zonde. €25
xxpinczowxx: nu zien we wat! verhoudingen zijn netjes, mag wel wat meer kleur hebben! Net als commentaar hierboven, meerdere lagen/kleurcombi's geven het meer levendigheid :j
babe: niiice! 30 uur? Wat een geduld heb jij! :') Niks op aan te merken (ja, het komt voor) zou er toch ook rond de €200 voor vragen!

blz. 45
kapiteintje: mag wel wat meer contrast hebben, wat structuur in de kleding (vouwen, schaduwen, stofstructuur), gewoon blijven oefenen!
amberonia: wat zijn die witte strepen die je door het potlood heen ziet? Dat soort echt behoorlijk. Ook jammer van de uitsnede, nu lijkt het net alsif je Edward eraf geknipt hebt... Hier weer hetzelfde: blijven oefenen!
joey_lover: mooi geheel :j De oren lijk wat groot? Vind hem ook iets té gladjes, maar da's persoonlijk. €50
drafbalk: vind hem wel beter zo! Nu zweeft hij wat minder.. €40

blz. 46
amberonia: wel mooi gemaakt, maar zoiets zou ik ECHT niet weten te taxeren.. Wel erg leuk dat je verschillende materialen hebt gebruikt!

Zo, ik ben weer bij. Nu even een werk zoeken om te laten zien.. :+

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:28

taxaties:
pag. 40:

quebelle: 1. ik vind hem heel mooi, maar één oor lijkt niet te kloppen. voor de rest heel mooi. 50,-, 2. ook al zo mooi ik vind hem alleen wel donker. ik vind dat heel mooi, maar misschien niet iedereen. 30,-. 3. leuk om eens een ander dier te zien! de foto is slecht maar als hij zo zou zijn 25,-
klodder:MOOI alleen als ik zou naar de tekening kijk heb ik het idee dat het een heel oud paard is. 15,-
alison: Niet mijn smaak maar wel mooi gemaakt. 25,-
malenka: mooi geschilderd alleen de manen lijken nu een losse haartjes maar één grote vlakte.. 25,-
wuis: mooi, het paard heeft alleen geen wimpers en de bloedvaten vallen heel erg op 80,-
shirly: 1. heel mooi mag meer schaduw in de hals. 20,- 2. heel heel mooi, hoe doe jij dat? 80,-
jannaa_: knap gedaan, maar de neus staat een beetje scheef. ik zie doutzen er wel in.. 50,-
floran: WOW, dat is het enige wat ik kan zeggen... mijn vader zou er zo 150,- voor geven als hij groter was. nu 80,- denk ik..
drafbalk: mooie hond, maar hij heeft wel hele erge hangogen.. ;) 20,-

pag. 41:
naiwhl: neus is een beetje scheef, hele mooie manen <3 50,-
shanna_: WOW WOW WOW ik viel bijna van mijn stoel af echt kei mooi! mag iets meer schaduw bij de neuzen. 80,- jammer dat het a4 is.
wendyoost: de ogen zijn iets te groot en de oren zijn niet even groot. wel geweldig... 60,-
loveshadow: die lijkt op mijn hond! 100,-
layka1997: nog even dooroefenen, al wel heel erg mooi hoor!
verax: leuk, maar een beetje weinig schaduw. 10,-
jannaa_: ik vind hem heel mooi! jammer van dat insect en dat het zo klein is.
daphnenatas: is dat de eerste?!? heel mooi 35,-

pag. 42:
_bitje_: 1. ik ben sprakeloos.. hij is net echt! en dat voor je 4e keer.. 50,- 2. heel mooi maar het halster lijkt uit een tekenfilm te komen.. 30,- 3. mooi maar het gras is te kort om de rest van de benen erin de hebben staan. geeft raar effect.. 15,-
_san87_: heel mooi! 45,-
mentjuh: heel mooi, maar het hoofdstel is 10x minder dan het paard, jammer. 30,-
diekec: allebei te schetserig. eerste 8,- tweede 5,-
babe: ja hoor weer zo'n geweldige tekening van babe 200,- ?
xxpinczowxx: te licht ik zie die arabier bijna niet. 5,-

pag. 44:
diekec: wow, wat een verbetering! 30,-
pirate: geen idee hoe je digitaal moet tekenen maar ik vind de haren een beetje ruw.. 20,-
drafbalk: leuk hondje! jammer dat er geen achtergrond is... 35,-
klodder: mooi gedaan! goed die ruwe haren van zo'n hond nagemaakt! 40,-
ninajojo: weer zoiets dat precies in mijn kamer past.. 50,-
diekec: deze vind ik weer minder 25,-
diekec: deze is weer mooier, jammer van die drukke achtergrond. 30,-
xxpinczowxx: nog even dooroefenen!
babe: ....... weer sprakeloos.. 250,-?
kapiteintje: voor de eerste keer heel mooi maar toch nog even dooroefenen..
joey_lover: OMG 100,-
drafbalk: jeee achtergrond!

dat was het weer :P

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:36

ow en hier me schilderijtjes nog even... ff een paar achter elkaar hoor anders blijf je bezig xD.
Afbeelding
slechte foto, ± 110 bij 160 cm.
Afbeelding
dat rare stukje op de grote boomstam, is de schors, gemaakt van eierschillen met goud spul eroverheen.
geschilderd op doek,, ± 120 bij 90 cm..
[img]http://94.100.118.111/1340350001-1340400000/1340399401-1340399500/1340399486_5_IvBR.jpeg[img]
kleur is veranderd door de foto, feller geworden.. ± 70 bij 70 cm. op doek
Afbeelding
veel waziger geworden door foto, ook feller. ± 30 bij 50 cm. op doek

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 22:37

de derde foto doet het niet, dus die nog een keer..
Afbeelding

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:02

babe schreef:
Ik vraag het omdat ik binnenkort mijn prijzen omhoog ga doen en ik ben benieuwd hoeveel ik kan vragen, want ik heb nog geen idee!

Toen ik Gisteren mijn tekening op ging halen bij de lijstenmaker, was er ook een kunstenaar daar, en hij was ook vol lof over de tekening, en hij vond de prijs ook heel laag voor zo'n mooi werk.
Ben natuurlijk wel blij dat ik hem nog op tijd besteld heb ;)
Hier nog even een foto van het eidresultaat <3

Afbeelding

Afbeelding

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-07-11 23:02

:oo
*mond valt open*

Anne_Baukje

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 14:11

Wat gaaf zo'n compliment van een kunstenaar! :D

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 17:43

Ik wist niet dat @Darwin zelf ook tekende? Leuk :D

_l_amanda_l_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:30

darwin schreef:
Toen ik Gisteren mijn tekening op ging halen bij de lijstenmaker, was er ook een kunstenaar daar, en hij was ook vol lof over de tekening,

;)

_Bitje_

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 19:32

_l_amanda_l_ schreef:
darwin schreef:
Toen ik Gisteren mijn tekening op ging halen bij de lijstenmaker, was er ook een kunstenaar daar, en hij was ook vol lof over de tekening,

;)

oh haha, blond he :+

darwin

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-07-11 22:48

hhahaha, nee zoveel talent heb ik niet hoor, ben niet zo artistiek aangelegd ;)

xxStitchxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-07-11 17:04

amberonia ,
1, 30/40 euro
2, 40/50 euro
3, 25/35 euro
4, (de koe) 25/35 euro

( ik ben erg slecht in taxeren)

nou ik ben benieuwd...

op een triplexplaat gebrand van ong A4 formaat.
Afbeelding

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-07-11 18:50

Pag: 45

kapiteintje : Voor de eerste keer vind ik hem redelijk. Probeer nog wat meer te letten op schaduw en na nog wat meer oefenen gaat het er vast nog wat realistischer uit zien. Ik zou er nog geen geld voor geven.

amberonia : Ik vind de tekening zelf nog iets te rond getekend, en is daardoor ook niet realistisch. Goed dat je aan het kijken bent naar schaduw, maar probeer ook in die schaduw meer varriatie aan te brengen, dus nog meer verschil tussen donker en licht. Ik zou ook hier nog geen geld aan uit willen geven.

joey_lover : Dat oog! :~ Ik vind hem heel mooi. 45,-

drafbalk : Ik vind hem zo ook beter. Krijgt nét wat meer diepte.

-----------------------------------

pag: 46

amberonia : Ik vind het heel gaaf dat je met zo veel verschillende materialen werkt. Maar omdat ze verder van het realisme af zitten vind ik het lastig om ze te taxeren. Sorry! :')

xxStitchxx : 25,- Lijkt mij moeilijk werken, maar goed gedaan. Mooie strakke lijnen.

-----------------------------------

En nu zelf. Ik heb heerlijk nieuw schets papier gekocht van A3, deze tekening is dus A3 formaat. Potlood en pastel. Ik vond de compositie echt heel gaaf maar ook moeilijk om te tekenen. Een uurtje of 4 tekenen.

Afbeelding
Afbeelding

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:02

Amberonia: Heel mooi! 130 euro (chinees)
Koe: Is niet zo super realistisch maar dat maakt het niet minder mooi om! ;) 25 euro
Oog: Is ook abstract weergegeven. Maar minder mijn ding. 18 euro
Boomstam: Leuk weergegeven! 20 euro
Darwin: Dat is héél mooi! Een terechte compliment van die kunstenaar! 100 euro

(ik ben wel slecht in taxeren. :') )

Ik teken als hobby in mijn schetsboek en daarvan post ik foto's op facebook en ik heb een aanvraag gekregen om een tekening te maken (halve hoofd paard + hoofd meisje) op een A4 formaat en ze vraagt hoeveel ik zou vragen. Het mag ook gewoon een symbolische prijs zijn. En laat me nu slecht zijn in taxeren zou ik graag jullie hulp willen. :o
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

mentjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:06

amberonia: mooi gedaan is even wat anders! maar hoe groot is hij? anders is het lastig taxeren :)
oog: Vind de achtergrond wel mooi gedaan maar het oog zelf wat minder.. 30euro
2e; vind de effecten er in heel mooi! 50 euro
paard: Vind het idee echt geweldig de sfeer! alleen vind ik het paard iets minder mooi uitgewerkt. 35 euro
Koe: zelfde als hierboven 35 euro.

xxStitchxx : Gaaf gedaan! 50 euro

DiekeC : Heel leuk gedaan maar vind hem nog een beetje "leeg" 35 euro

Afbeelding
Pastel op A3 formaat (eerst pastel tekening) Ben er ong 6 uur mee bezig geweest.

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:11

(Je bent mij vergeten te taxeren Hanne_x3...)
Hanne_x3:
1e tekening: 15,- Ik vind hem nog niet helemaal af, mag meer contrast in het licht den donker. Jammer dat je niet met kleur hebt gewerkt.
2e tekening: Had ook nog mooier afgewerkt gemogen, bv de wenkbrauwen vind ik nog een beetje te nep. Verder vind ik de tekenign wel leuk, haha. 20,-
3e tekening: Leuke afsnijding maar vind de baard een beetje plat. 15,-.

Probeer dus nog meer tijd te steken in het haar, ik vind dat bij alle tekeningen niet zo netjes gedaan.

mentjuh: Ik vind het leuk dat je verschillende tinten bruin/ oranje gebruikt, Daardoor zit er snel meer leven in een tekening. Wel blijf ik erbij dat iets aan het oog mij nog stoort... 40,-
Laatst bijgewerkt door DiekeC op 12-07-11 12:15, in het totaal 1 keer bewerkt

Hanne_SP

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:13

Ja het haar is een moeilijk punt! Ik weet dat niet echt hoe te tekenen (tips?) en idd die wenkbrauwen zijn zooo fake :') Ben dus helemaal akkoord met jouw puntjes!

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:16

mentjuh schreef:
amberonia: mooi gedaan is even wat anders! maar hoe groot is hij? anders is het lastig taxeren :)

het is in de lengte mijn grootste schilderij. +hij is ongeveer 165 bij 50 cm. ik heb geen meetlint bij de hand dus het kan ook veel kleiner zijn. geld ook voor de andere. :P

DiekeC

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-11 12:19

Hanne_x3 schreef:
Ja het haar is een moeilijk punt! Ik weet dat niet echt hoe te tekenen (tips?) en idd die wenkbrauwen zijn zooo fake :') Ben dus helemaal akkoord met jouw puntjes!

Ik doe zegmaar zelf als ik haar teken (baarden tekenen heb ik geen ervaring mee hoor! :+ ) Meestal in "plukjes". Dus niet echt elk afzonderlijk haartje, maar zorg dat het samen een hele beweeglijke lok wordt. Afbeelding Dit is al een wat oudere tekening van mij maar hier zie je wel goed hoe in meestal het haar doe. wenkbrauwen... tja, probeer de volge keer alleen haar te tekenen en niet een randje van waar de benkbrauw moet zitten. Volgensmij kom je zo een heel end.

Amber27

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-11 00:32

weer even bijwerken...
xxstitchxx: mooi gedaan, ook met dat hout vind ik mooi, jammer dat het zo klein is 30,-
diekec: heel leuk gedaan, maar de kleuren mogen feller. 35,-
hanne_x3: 1. heel mooi, maar er mag meer contrast in. 15,- 2. leuke tekening dat zoiezo maar ik vind ook dat de wenkbrauwen heel nep lijken 25,- 3. ook al zo'n leuke tekening. je mag er meer voor zorgen dat je de haren ziet in de baard, nu is het een groot vlak, jammer. 15,-
mentjuh: heel mooi gedaan met die kleuren! voor je eerste keer echt heel knap.. 50,-