Heb hier 2 foto's waarvan ik het leuk zou vinden als iemand deze zou kunnen tekenen
Voor groter formaat of andere foto's kan je PB'en
onbekend0207
Geplaatst: 28-07-11 19:47
Zou iemand Zoa na willen tekenen? Zoa heb is van af haar 2.5 tot 5.5 gehad maar helaas hebben we bij Z1+wintst moeten stoppen omdat ik te groot werd. Ze was echt mn maatje dus zou heel graag een mooie tekening van haar willen.
heb twee grote, goeie kwalieits portretfoto's hoofdstel mag er op blijven
Iemand die er iets voor voelt om King tasso (Spirit) te tekenen?
onbekend0207
Geplaatst: 29-07-11 17:20
Jorinda__ - ik ga een poging wagen maar het is pas mijn eerste dus verwacht niks hoor
themuisje - jij wordt de volgende
Ladygiroc
Geplaatst: 29-07-11 17:22
Wat een supergave dingen komen er voorbij zeg!! Als iemand tijd en zin heeft, heb ik ook nog wel een leuke foto die ik aan de muur zou willen hebben, mits hij mooi genoeg is natuurlijk.
(onderste foto als het kan zonder teugels,halster touw en zadel..
barrelover
Geplaatst: 29-07-11 19:23
Hier de mijne
Deze is misschien mooi als je een hoofd wilt tekenen etc
Veel plezier ik hoor het wel als iemand er mee aan de gang wilt gaan!
Wie wilt mijn Mika natekenen? ;p Als je de foto's groter wilt ofzo, moet je me maar even een pbtje sturen. Heb ze namelijk moeten verkleinen omdat ze anders hier te groot zijn.
bellamy97
Geplaatst: 29-07-11 23:57
Wil iemand misschien bellamy tekenen??????
Amber27
Geplaatst: 30-07-11 00:09
MyLittleLove schreef:
Is er iemand die een foto van z'n hele paard/pony heeft, die ik mag gebruiken voor te oefenen met manipulaties of blends?
hoi hoi! ik heb wel en foto van mijn paard waar hij helemaal op staat. je mag hem van mij best gebruiken.. dit is de foto:
roosjelove
Geplaatst: 30-07-11 12:10
Ik heb even een vraagje aan de tekenaars, ik ben net terug gekomen van vakantie in friesland waar ik ook bij een ringrijdwedstrijd ben geweest en een heleboel mooie foto's van friese paarden voor de kar heb gemaakt. En ik wil niks kopen maar ik kan me voorstellen dat er mensen zijn die deze foto's misschien leuk vinden om na te tekenen. Maar dat is dus de vraag, omdat het plaatsen van de foto's bij mij best wat tijd kost, en ik ze alleen plaats als er misschien of zeker interesse is. Dus in het kort: Wie is er geinteresseerd in foto's van prachtige friese paarden voor de kar??