xkimmx : Die sla ik op *Heb je hem ook scherp?* Ikvoel me een zeikerd xD
xkimmx
Geplaatst: 26-06-09 22:46
Je hoeft je geen zeikerd te voelen hoor, nergens voor nodig! Ik heb hem in het groot eronder gezet. Misschien dat je hem dan wel wat scherper ziet, hij is nu natuurlijk verkleind! Maar hij is sowieso niet scherp. (Slecht licht) Heb ook gelijk een extra foto erbij toegevoegd!
Ben weer enorm vervallen in alle details, duurt nog wel even voordat deze af is
Anoniem
Geplaatst: 27-06-09 15:27
sprietlover schreef:
Heb je die eerste in groot formaat hypo? Xx
Ja, maar de externe harde schijf waar het origineel op staat, ligt momenteel onderin een verhuisdoos Volgende week is die weer uitgepakt als 't goed is. Lekker handig van me.
Fnanne @ Super mooi zeg! Dat doe ik je niet na! Welk paard is dat nou ?
highwaykind
Geplaatst: 27-06-09 19:54
Middagje oefenen met waterverf (en test papier - bevalt goed )
Moet alleen de manen nog even bijwerken (maar moet daarvoor even wachten tot het dunne laagje droog is) en dan trek ik het plakband los en dan vind ik 'm af (Die zwarte vlek is geen vlek maar een stukje kwast )
De volgende keer doe ik geen achtergrond denk ik, of in ieder geval een sterk versimpelde en lichtere zodat het onderwerp er net wat beter uitspringt.
Edit - volgens mij is het het paard van "pandabeertje"
Laatst bijgewerkt door highwaykind op 27-06-09 20:01, in het totaal 1 keer bewerkt
lovelanga
Geplaatst: 27-06-09 19:58
heeee die was ik ook aan het natekenen(alleen lang niet zo mooi als jij hoor ) knap werk!
'K heb respect voor mensen die rustig een middagje kunnen tekenen! Maar je hebt ook een zeer mooi werkje gemaakt. Nog even verder oefenen en je word 'n topper met waterverf xD
(Ok, het waren eigenlijk 3 middagjes Maar waterverf schiet in ieder geval harder op dan acryl of olieverf.) Schets: ruim een half uur Achtergrond: maximaal een half uur Paard: in totaal denk ik 2 uur Formaat: iets groter dan A4.