wauw die is mooi gelukt! ik kan dat niet zo goed, alhoewel mijn badeend en kikker wel goed waren gelukt maar je kunt ook mask behind gebruiken, dan kun je achter de zwarte lijnen inkleuren
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 11-03-09 19:59
dat mask behind lukt me nog niet echt.. Hier mijn schets van jeuk .. leuk onderwerp trouwens!
Kan ik nu nog mee gaan doen? Ik heb al heel lang geen paarden meer getekend en dat kon ik ook wel merken toen ik het net wou proberen. Vroeger schetste ik vrij snel een paardje wat redelijk goed in proporties was. Wat voor langnekken en rare beesten ik bij mijn eerste poging kreeg zal ik jullie besparen. Maar uiteindelijk kreeg ik in ongeveer 5 minuten dit ponytje. Volgende keer ga ik het proberen om in 1x te doen, moest nu alleen even de verhoudingen opfrissen.
Hij heeft zeer last van kriebel op zijn kont daarom kijkt hij ook zeer chagerijnig. Waar die tegenaan schuurt is een onafgemaakte boom.
Ik lees al een tijdje mee.. Ik vind het geweldig om te zien. ik weet niet of het mag, maar ik heb ook even iets geprobeerd. Het is de 1e keer dat ik uberhaupt teken op de pc. 'Tinker'