Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

.
. De hals is bijvoorbeeld niet helemaal in verhouding, maar oefen lekker rustig door! 
. Ben benieuwd wat eruitkomt als je er wat langer voor gaat zitten
.
), maar zou echt niet weten hoeveel precies
.
. 

)olieverf op doek

Wendy15 schreef:Lees eerst de regels even door!!!
_Esther schreef:Wendy15 schreef:Lees eerst de regels even door!!!
dat heb ik gedaan hoor
Aan de hand van deze foto kom ik (en met mij vele anderen) niet verder dan: 'ziet er leuk uit'. Probeer aan de hand van de tips, b.v. die gegeven zijn in de openingspost, een goede duidelijke foto te maken en dan recht van voor. Pas dan valt er iets meer over te zeggen. Succes!
)
hijs goed! je mag nog iets meer hardere kleuren gebruiken voor de schaduw, ben je nog iets te voorzichtig mee geweest, dan komt er nog meer diepte in! 75 euro

20 euro (omdat het een portret is)
40 euro
maar ik heb gewoon gegeken wat ik ervoor over zou hebben 

Maximum is 3. En tja.. kwaliteit ... je bent vrij om te taxeren wat je wilt. Voor echt bruikbare tips en commentaren kan men beter een eigen topic op CB/UK posten, daar heb je veel meer aan dan hier. Al zit er regelmatig werk tussen waar ik niet meer voor zou vragen dan alleen verzendkosten. Oefening baart kunst!

€100+ voor allebei

... probeer de foto recht van voren te nemen in een kamer met daglicht en zonder flits en zonder direct zonlicht e.d. op het schilderij. Het is even puzzelen omdat de ene camera net anders reageert dan de andere maar het zonder flits is met de meest gangbare cameraatjes wel essentieel omdat verf/potlood etc. altijd licht weerkaatst. 

1e. Erg mooi en heel herkenbaar van jou. 75-100 2e. 40-60 3e 50-75 (kijk wat raar tegen het oog aan??)
) 1e 20(wat lang haar), 2e 50 (mooi!)
2 uur bezig geweesd ofzo mn eerste werkje