Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mkango schreef:Ik voel je pijn.Ik heb dat werk met die zes paarden laten drukken en bezorgen bij de trainer, maar we gaan samen een lijst uitzoeken, dus dat duurt voorlopig nog wel even voor hij aan de muur kan.
K*tcorona.
. _San87_ schreef:Ik moet ervoor naar Frankrijk.Mkango schreef:Ik voel je pijn.Ik heb dat werk met die zes paarden laten drukken en bezorgen bij de trainer, maar we gaan samen een lijst uitzoeken, dus dat duurt voorlopig nog wel even voor hij aan de muur kan.
K*tcorona.
Echt he... Ben t zo zat.
De lijst is besteld en verzonden, maar moet uit Zweden komen.
Ook geen straf, ik mis m'n favoriete oude persoon ook wel een beetje (nu al het gezeik achter de rug is
), alleen het duurt zo laaaaaaang. 

Ik sluit me aan bij Jis wat betreft commentaar. Heb je al geprobeerd om hem even in spiegelbeeld te bekijken van een afstandje? Vaak zie je dan ineens dingen waar je je al tijdenlang blind op staart.

Mkango schreef:_San87_ schreef:Ik moet ervoor naar Frankrijk.
Echt he... Ben t zo zat.
De lijst is besteld en verzonden, maar moet uit Zweden komen.
Ook geen straf, ik mis m'n favoriete oude persoon ook wel een beetje (nu al het gezeik achter de rug is
), alleen het duurt zo laaaaaaang.
Wat voor lijst heb je besteld?
. Mooi land.

. Foto's van voor t digitale tijdperk zijn wel een stukje lastiger, idd. Het is je goed gelukt.
. Denk dat ik m idd zo inlijst.
.
.
. Ik mag van Zoos Victoria een supertoffe referentiefoto gebruiken, dus na de toestemming vandaag meteen begonnen
. 
Mkango schreef:hurricane: Dat lijkt me wel een uitdaging, een tekening maken op basis van een analoge foto.Afgezien van de hals die wat te lang is, is het wel een geslaagd portret!
Seven: Ze is er heel blij mee!
Wat balen dat je nog steeds in je dip zit! Desondanks is je hond wel goed gelukt!
San: Ooooh, Perry!
.huricane schreef:Dankjewel allemaal, Mkango, dit paard heeft van nature een hele lange hals![]()
Misschien had ik de schouder er ook ietsjes bij moeten tekenen, maar ik denk dat ik hem zo laat.
SAN vogelbekdier of niet?
. Een monotreem, zoogdieren die eieren leggen.
.

Die ogen heb je mooi sprekend neer gezet!
ben benieuwd naar het eindresultaat!
Prachtig! Ik vind het kleur gebruik boeiend. heb gisteren avond verschillende keren opnieuw gekeken naar je foto. 
Het is gewoon een hele vrolijke hond.
Ayasha schreef:Ik heb al wat zitten zoeken maar weet iemand hier of er een soort vergrootglas bestaat voor detail tekeningen?

Morgen certificaat uitreiking en daarna een volle dag per week erbij om te tekenen
Mooi begin.
Ik wilde even zeggen dat ik nog steeds stiekem meekijk en -lees 
Soms geldt ook gewoon 'less is more' - je brein vult eigenlijk al een heleboel dingen in zonder dat je ze heel duidelijk hoeft weer te geven. Ik weet niet of je de pootjes er nog bij wilde doen, maar ik vind dit qua wit eigenlijk al heel mooi!