Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Mkango schreef:Ik voel je pijn.Ik heb dat werk met die zes paarden laten drukken en bezorgen bij de trainer, maar we gaan samen een lijst uitzoeken, dus dat duurt voorlopig nog wel even voor hij aan de muur kan.
K*tcorona.
_San87_ schreef:Ik moet ervoor naar Frankrijk.Mkango schreef:Ik voel je pijn.Ik heb dat werk met die zes paarden laten drukken en bezorgen bij de trainer, maar we gaan samen een lijst uitzoeken, dus dat duurt voorlopig nog wel even voor hij aan de muur kan.
K*tcorona.
Echt he... Ben t zo zat.
De lijst is besteld en verzonden, maar moet uit Zweden komen.
Mkango schreef:_San87_ schreef:Ik moet ervoor naar Frankrijk.
Echt he... Ben t zo zat.
De lijst is besteld en verzonden, maar moet uit Zweden komen.
Ook geen straf, ik mis m'n favoriete oude persoon ook wel een beetje (nu al het gezeik achter de rug is
), alleen het duurt zo laaaaaaang.
Wat voor lijst heb je besteld?
Mkango schreef:hurricane: Dat lijkt me wel een uitdaging, een tekening maken op basis van een analoge foto.Afgezien van de hals die wat te lang is, is het wel een geslaagd portret!
Seven: Ze is er heel blij mee!
Wat balen dat je nog steeds in je dip zit! Desondanks is je hond wel goed gelukt!
San: Ooooh, Perry!
huricane schreef:Dankjewel allemaal, Mkango, dit paard heeft van nature een hele lange hals![]()
Misschien had ik de schouder er ook ietsjes bij moeten tekenen, maar ik denk dat ik hem zo laat.
SAN vogelbekdier of niet?
Ayasha schreef:Ik heb al wat zitten zoeken maar weet iemand hier of er een soort vergrootglas bestaat voor detail tekeningen?