Ik zoek een hardcover boekje met in elk geval 33 regels verticaal, zodat ik een hele maand onder elkaar kwijt kan zonder problemen. Groter formaat is geen issue, want mijn bullet journal ligt eigenlijk altijd thuis op de eetkamertafel klaar voor gebruik met wat pennen ernaast. Op dit moment heb ik 24 regels en dat is toch bij maandplanningen e.d. wel erg irritant, ook omdat het boekje (A5) net niet breed genoeg is om dan twee rijen naast elkaar kwijt te kunnen voor de hele maand. Ik wil niet meer gelinieerd, maar zoek iets dotted of met een fijn ruitje. Natuurlijk kan ik gaan voor een (in mijn ogen) prijzige Moleskine of Leuchtturm, maar heel eerlijk heb ik daar nu even het budget niet voor. Mede ook omdat ik best perfectionistisch ben waardoor ik vrees dat ik het weinig durf te gebruiken zolang ik nog zoekende ben naar goede lay-outs, terwijl ik merk dat ik wel veel heb in het dagelijks gebruik aan de bullet journal om orde in de chaos te scheppen van alle losse notes die ik anders rond heb slingeren

Vandaag ben ik de Hema, Action en Boekenvoordeel in geweest. Bij de Boekenvoordeel hadden ze wel mooie hardcover notitieboeken maar die waren blanco. Helemaal zonder belijningen denk ik dat ik me snel ga irriteren aan opsommingen e.d. die scheef komen te staan en dat vind ik voor de bijbehorende prijs best zonde. Bij de Hema in het centrum hadden ze alleen hardcover notitieblokken die gelinieerd waren, dus dat viel voor mij af. En de Action vlakbij mijn huis had helemaal geen hardcover notitieblokken liggen.
Waar kan ik nog meer kijken? Wie heeft er ideeën wat past bij wat ik zoek?