Ik heb dit topic wel eens eerder voorbij zien komen en na een beetje rondgeneusd te hebben, ben ik ook enthousiast geworden. Vanmiddag naar de winkel geweest en 'Het tweede enige echte kleurboek voor volwassenen op reis' gekocht. Met potloden.
Ik hoop dat het net zo leuk is als ik me had voorgesteld. Ik zit er in ieder geval klaar voor! Lekker onder de parasol in de tuin.
Ik ben ook aan het rond kijken naar een nieuw boek. Ben mijn action boek al aardig door was ook maar een dun boekje. Vind het wel leuk om bloemen achtige dingen en patronen etc. te tekenen. Maar heb nog niets gevonden wat me echt trekt. Die orignele volvassenen kleurboeken hebben veel platen erin wat ik gewoon niet leuk vind. En dan vind ik het sonde om die te kopen als ik de helft niet ga kleuren. Misschien heeft iemand hier nog een tip voor een leuk boek?
Wauw wat een mooie creaties komen hier voorbij zeg!!
Ik zou graag ook een kleurboek willen aanschaffen voor op vakantie. Lekker tot rust komen En ik ben slecht in 'niks doen', dus hiermee vermaak ik me wel op de camping of het strand.
Vraagje: Welk kleurboek is echt een aanrader? (ik zie er ZOVEEL in de winkel...) En waarmee kleuren jullie in? Als daar nog tips over zijn hoor ik het graag Alvast bedankt!