Hallo ook ik meld me hier!Weet iemand misschien waar ik een goed leuk goedkope starters kit kan kopen die best snel geleverd word? Alvast bedankt
JustAshley schreef:Hallo ook ik meld me hier!Weet iemand misschien waar ik een goed leuk goedkope starters kit kan kopen die best snel geleverd word? Alvast bedanktmisschien even op google kijken?ik heb hem bij de bruna vandaan voor 20 euro of misschien bol.com? succes
Ik heb m op de markt voor vijf euro gekocht, misschien zal je op een markt in de buurt kunnen kijken?Ik heb vandaag nog een starbust ring en een Nederlandse vlag gemaakt.
Ik probeerde een armbandje te maken met naam. SA ging goed, de M is verkeerd om Hoe ik dat deed geen idee.
Saaams schreef:Ik probeerde een armbandje te maken met naam. SA ging goed, de M is verkeerd om Hoe ik dat deed geen idee. Dus.. nu.. SAW?
Ghostattack schreef:Saaams schreef:Ik probeerde een armbandje te maken met naam. SA ging goed, de M is verkeerd om Hoe ik dat deed geen idee. Dus.. nu.. SAW?
Startersset ligt hier zelfs bij de jumbo. Heeft mama voor mn zusjes gehaald en zijn ook gewoon goede elastiekjes.
JustAshley schreef:Cool! Ik ga altijd naar jumbo maar hier in Haarlem jumbo nog niets gezienOh wat grappig. Ik zie net dat je uit Velserbroek komt. Daar werk ik.
Haha toevallig Suzanne !Ik bekijk net de kruidvat volder en zie elastiekjes 1 pakje à 500 stuks voor 1 euro 2 pakjes 1000 stuks €1,50 ! Mis wat voor jullie
JustAshley schreef:Haha toevallig Suzanne !Ik bekijk net de kruidvat volder en zie elastiekjes 1 pakje à 500 stuks voor 1 euro 2 pakjes 1000 stuks €1,50 ! Mis wat voor jullieis die kwaliteit goed ?
justashley : handig dat je het even zegt hihi misschien binnenkort even 4 zakjes halen heb ik er weer 2000 bij