Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Jes schreef:CC via Facebook groepen kun je echt aan een hoop goede en leuke patronen komen voor kinderen en volwassenen.
(Ik ben ook lid van de groep gratis naaipatronen maar vind de meeste patronen net niets).
Zo ook baby broekjes en shirtjes gevonden en pyjamas voor mij en de kikinderen..

(of de Ottobre heeft hele slechte vertalingen) sowieso patroon tekenen is enorm zoeken naar de juiste onderdelen en maat, maar dan ook de beschrijving erbij
 (of de Ottobre heeft hele slechte vertalingen) sowieso patroon tekenen is enorm zoeken naar de juiste onderdelen en maat, maar dan ook de beschrijving erbij  zonder ervaring had ik dit nooit alleen kunnen maken, snap nu die naaicursussen wel.
 zonder ervaring had ik dit nooit alleen kunnen maken, snap nu die naaicursussen wel.                                                         

ik ben druk bezig mt het maken van een bootkap... de allerlaatste, maar wel een secuur werk, hij komt op een erg mooi, klassiek houten boot... en dan moet ik nog voor 3 boten de kussens bekleden, dus aan kleding kom ik ff niet toe...
 ik ben druk bezig mt het maken van een bootkap... de allerlaatste, maar wel een secuur werk, hij komt op een erg mooi, klassiek houten boot... en dan moet ik nog voor 3 boten de kussens bekleden, dus aan kleding kom ik ff niet toe...  

hier is oma ook bezig aan een dino pak
 hier is oma ook bezig aan een dino pak  ik kan dat echt nog niet zelf.
 ik kan dat echt nog niet zelf. vanavond verder gaan dus
 vanavond verder gaan dus