Zit te denken er zelf ook eentje te regelen als ik meer schilderijen wil maken
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Ben heel benieuwd wanneer hij aankomt dan yeah!
Betaald via Paypal, prima te doen, mooi makkelijk
staroo schreef:Dank je wel Ell_en voor jouw reactie, staan wel erg leuke schilderijen op de site, ik vind de schilderijen met de sinaasappel- en citroenboom heel erg mooi. Op de Duitse site staan adviesprijzen en die verschillen wel met de NL prijzen. Staat er op de Duitse site bijv. adviesprijs 59 Euro dan kan je het schilderij in NL voor 49 Euro bestellen, wel apart. zou verwachten dat het in Duitsland dan goedkoper zou zijn, maar heb niet verder geklikt want ik wil nog niets bestellen, misschien is het in Duitsland ook wel 49 Euro dan.
Las wat reviews op internet en zeiden dat de racoon niet zo gedetailleerd was en de uil juist heel erg, dus ben benieuwd!
Naar mijn idee bestel je echt elke week wel wat en krijg je er echt niet elke week wat af hihi! 
AnoukS_ schreef:Ohhh klinkt goed! Hoeveel werken heb je nog in voorraad Dalista?Naar mijn idee bestel je echt elke week wel wat en krijg je er echt niet elke week wat af hihi!
Ach, kan ik altijd nog weer als cadeautjes weggeven of zo.
). En heb besloten toch maar aan 1 schilderij tegelijk te werken
Zou hier weer eens een update van de luipaard moeten plaatsen, hij wordt wel mooi 
Aan de andere kant, als je klaar bent kan je wel gelijk een nieuwe pakken!
(luipaard drieluik, afrika/olifanten/flamingo drieluik, Japanse tuin, tijger (ja, nog 1, maar dan van Paintworks), dat paardenportretje van die schimmel (wel bekend hier), kattenschilderijtje van Plaid en die 3 paarden bij dat watertje (ook Paintworks).) 
Heb nog getwijfeld over de uil, ach kan altijd nog op het verlanglijstje 
mijn moeder loopt te zeuren dat ik ze teveel koop en waar ik ze moet ophangen enz en enz enz hahaha ik weet het ook nog niet maar vind wel plekjes voor ze. :p 
Nerwen schreef:1 nieuwe van Paintworks: http://www.eksuccessbrands.com/uploaded ... log/PW.jpg
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd wat er meer bijkomt!
XxLiEsJuHhxX schreef:Maar denk dat je van die van paintworks ook beter vaak een kan bestellen of niet..?

Ook die hier in het topic hebben gestaan, echt heel mooi. Goede verf ook! Vaak is roeren of water toevoegen geeneens nodig
Sommige verf schildert wat moeilijker of dekt niet in 1 keer, maar dat ligt dan aan de specifieke kleur. Wat ik ook leuk vind is dat Paintworks in staat is om hele subtiele tintjes in hun schilderijen te krijgen. Bij die meesjes zie je dat, die painting van het strand en de weerspiegeling van de maan in het zand/water, en het viel me ook op bij de Frosty Morning Horses (de achtergrond m.n.). Dat mis ik wel een beetje bij Schipper, al kan je dat oplossen door wat techniekjes van de Paintworks PbN's toe te passen. Dat laatste ga ik ook zeker doen bij die Bengaalse tijger die hier nog ligt.
M'n vorige ging via UPS/GLS, maar dat was erg snelle verzending.