[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 12:53

Werken jullie ook wel eens met een schildersezel? Ik heb de orchideetjes bij mijn schoonouders afgemaakt dmv een schilders-ezel. Ideaal!

Zit te denken er zelf ook eentje te regelen als ik meer schilderijen wil maken :j

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:00

Nee, altijd gewoon aan tafel. Ik heb thuis wel 2 schildersezels, een grote (als in HEEL groot, moet je bij staan) en een kleine (zou op tafel kunnen). Weet alleen niet of het echt handig is voor hele kleine priegelstukjes?

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 13:44

jaaa! Ik heb ook eindelijk mijn Paintworks besteld nu, de 'in the wood bundle' :D Ben heel benieuwd wanneer hij aankomt dan yeah! :) Betaald via Paypal, prima te doen, mooi makkelijk :)

Ik schilder ook gewoon aan tafel, moet wel zeggen dat ik ook niet te lang moet schilderen, want dan krijg ik ook pijn in mijn nek enzo.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 15:02

Ik vond het bij de priegelstukjes wel fijn, en ik kan het met mijn klachten langer volhouden (ik kan niet te lang voorover zitten, gewrichten trekken dat niet). Maar met deze ezel lukte het wel :j

staroo

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:48

Dank je wel Ell_en voor jouw reactie, staan wel erg leuke schilderijen op de site, ik vind de schilderijen met de sinaasappel- en citroenboom heel erg mooi. Op de Duitse site staan adviesprijzen en die verschillen wel met de NL prijzen. Staat er op de Duitse site bijv. adviesprijs 59 Euro dan kan je het schilderij in NL voor 49 Euro bestellen, wel apart. zou verwachten dat het in Duitsland dan goedkoper zou zijn, maar heb niet verder geklikt want ik wil nog niets bestellen, misschien is het in Duitsland ook wel 49 Euro dan.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:52

staroo schreef:
Dank je wel Ell_en voor jouw reactie, staan wel erg leuke schilderijen op de site, ik vind de schilderijen met de sinaasappel- en citroenboom heel erg mooi. Op de Duitse site staan adviesprijzen en die verschillen wel met de NL prijzen. Staat er op de Duitse site bijv. adviesprijs 59 Euro dan kan je het schilderij in NL voor 49 Euro bestellen, wel apart. zou verwachten dat het in Duitsland dan goedkoper zou zijn, maar heb niet verder geklikt want ik wil nog niets bestellen, misschien is het in Duitsland ook wel 49 Euro dan.

Let op dat je in NL waarschijnlijk ook voor pakketpost moet betalen, dan komt er sowieso alweer, wat, 7,50 euro bovenop?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-13 19:53

AnoukS_ schreef:
jaaa! Ik heb ook eindelijk mijn Paintworks besteld nu, de 'in the wood bundle' :D Ben heel benieuwd wanneer hij aankomt dan yeah! :) Betaald via Paypal.

Ach, wat een schatjes! Die raccoon, aawwwww.... :9
Paypal rules, kan niet zonder!

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 07:22

Ell_ens en mijn bestellingen zijn nu ook onderweg. :-)

Ben gisteravond weer wat verder gegaan met de koolmeesjes, maar makkelijk is anders, jee, priegelwerkje!

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:35

hihi ik ben ook heel benieuwd hoe die racoon in het echt wordt Dalista! :D Las wat reviews op internet en zeiden dat de racoon niet zo gedetailleerd was en de uil juist heel erg, dus ben benieuwd! :)

Ohhh klinkt goed! Hoeveel werken heb je nog in voorraad Dalista? :P Naar mijn idee bestel je echt elke week wel wat en krijg je er echt niet elke week wat af hihi! :D

Ik ga vanmiddag even naar het centrum wat goede kwastjes kopen zodat ik ook de priegelwerkjes aan kan. :)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:42

AnoukS_ schreef:
Ohhh klinkt goed! Hoeveel werken heb je nog in voorraad Dalista? :P Naar mijn idee bestel je echt elke week wel wat en krijg je er echt niet elke week wat af hihi! :D

Uhm... :o
Nou ja, eentje is er dus foetsie in de mail (echt heeeeeel vaag, ik denk dat het niet verdwenen is in de mail, maar gewoon ergens ligt op het postkantoor in Duitsland, want ze hadden andere post van precies die dag dus ook zoekgemaakt, en die zijn inmiddels allemaal weer opgedoken, ze hadden ze alleen per ongeluk ergens in een ander bakje neergelegd... dus heb nog stille hoop dat mijne ook nog opduikt een keer. Werkelijk te gek voor woorden, we doen dit al zo lang ik me kan herinneren, 10, 15 jaar?, nog nooit een probleem gehad, en dan juist dat ene ding van mij... pffft).

Maar ja, er staat hier dus inderdaad een grote doos. Eigenlijk twee, eentje met alles van Paintworks, en een andere kleinere met alle andere PbNs, waar ik misschien nooit meer aan toekom. :D Ach, kan ik altijd nog weer als cadeautjes weggeven of zo.

En om je vraag te beantwoorden, ik heb van PW nog 5 grote en 2 kleine liggen, en als het goed is komen er nog 2 grote bij. Ooit, die ene uit Canada zal vast wel een keertje verschijnen.

edit: Priegelwerkjepainting (tm) :D
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dallista op 26-01-13 13:47, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:46

Mijn Frosty Morning Horses zijn sinds gisteravond/nacht ook onderweg (zonder track&trace helaas :') ). En heb besloten toch maar aan 1 schilderij tegelijk te werken :+ Zou hier weer eens een update van de luipaard moeten plaatsen, hij wordt wel mooi :)

Edit: Dallista, wow, 7 Paintworks schilderijen nog liggen, met nog 2 onderweg? :wow:

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:49

Nerwen schreef:
Edit: Dallista, wow, 7 Paintworks schilderijen nog liggen, met nog 2 onderweg? :wow:

:o :o :o Hopelijk heb ik er een paar afgestreept van het lijstje als er nieuwe uitkomen! (stond ergens op hun site, april dacht ik). :D

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:55

oeh ben benieuwd wanneer je ze krijgt dan Nerwen! :)
en update van je luiaard, altijd goed.

woow nog 7 liggen en 2 onderweg! :wow:
Ik hoop ook echt dat er nog leuke nieuwe bij komen in april.

Ik vind die meesjes echt héél gaaf dalista! :D

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 13:59

Ik vind 1 nieuw, 1 onderweg en 1 half afgemaakt schilderij al veel, laat staan 9 :') Aan de andere kant, als je klaar bent kan je wel gelijk een nieuwe pakken!

Ben heel benieuwd wat er aan nieuw spul bijkomt! Ik ben nog altijd op zoek naar een mooi kattenschilderijtje. Die ene van Plaid is mooi, maar de rest wat ik aan katten tegenkom vind ik een beetje tegenvallen. En dan heb ik nog een verlanglijstje := (luipaard drieluik, afrika/olifanten/flamingo drieluik, Japanse tuin, tijger (ja, nog 1, maar dan van Paintworks), dat paardenportretje van die schimmel (wel bekend hier), kattenschilderijtje van Plaid en die 3 paarden bij dat watertje (ook Paintworks).)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:09

Oh, zie nu de meesjes pas. Mooi hoor!!! Blijft leuk om te zien hoe die PbN's steeds meer tot leven komen :)

Heb de Raccoon en de Wise Owl even opgezocht, leuk!! :) Heb nog getwijfeld over de uil, ach kan altijd nog op het verlanglijstje :+

1 nieuwe van Paintworks: http://www.eksuccessbrands.com/uploaded ... log/PW.jpg
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd wat er meer bijkomt!

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:30

Haha dalista dat zijn er veel.. :P mijn moeder loopt te zeuren dat ik ze teveel koop en waar ik ze moet ophangen enz en enz enz hahaha ik weet het ook nog niet maar vind wel plekjes voor ze. :p

Ik ga denk ik vandaag ook wer eens verder met die van mij die heb ik gelukkig wel mee genomen. :D

Maar denk dat je van die van paintworks ook beter vaak een kan bestellen of niet..?

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:37

Nerwen schreef:
1 nieuwe van Paintworks: http://www.eksuccessbrands.com/uploaded ... log/PW.jpg
Ziet er goed uit, ben heel benieuwd wat er meer bijkomt!

Wat een schatje! <3
Meesjes zijn leuk, maar ik had niet gedacht dat het zo lastig zou zijn, al die kleine bloempjes, als het nou ronde of ovale bloempjes waren, okay, maar omdat het allemaal in elkaar overloopt hebben ze de meest rare hoekjes en puntjes.
De dry brushing achtergrond gaat ook nog een hele truuk worden... nog maar even niet aan denken, hehe.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 14:52

XxLiEsJuHhxX schreef:
Maar denk dat je van die van paintworks ook beter vaak een kan bestellen of niet..?

Kennelijk gaan zij bij een bepaald bedrag aan merchandise over op EMS (express) shipping, en dat is dus razend duur. Ik snap het wel, is veel veiliger dan economy (en met track 'n trace), maar ja... Als je dat wilt voorkomen, zit er niets anders op dan onder dat limiet te blijven en dus steeds maar 1 of 2 te bestellen... denk ik. :o

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:11

Wordt het pakket als het in Nederland is, met TNT/PostNL bezorgd? Met track&trace code wordt de bezorging gedaan door UPS/GLS, maar ik weet niet hoe dat met de trage manier van bezorgen zit :)

Edit: luipaardenupdate :)
Afbeelding

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 15:32

Maar uedereen heeft nu toch zonder die razend dure kosten besteld toch.? En als ze dan aankomen lijkthet mij goed genieg haha

Ohh ik werk trouwens niet met een ezel maar altijd op tafel. Zelfs bijna altijd aan de salontafeltjes bij de tv haha. Maar nu met de nieuwe banken gaat dat niet meer zo goed dus nu toch al vaker aan de eetkamertafel

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 16:10

Nerwen: woah. Wat een ding! Springt er echt uit, wow.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 18:45

Net weer een paar uurtjes eraan gewerkt, en nu zit ik op een paar meter afstand, en het ziet er echt mooi uit. Kleurenbommetje!

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:04

Wauw, nerwen, wat is hij gaaaf!

Ik kwam er net achter dat ze ook een winkel in zwolle hebben waar ze grote schippers verkopen, Yeah :D
Dus dat is mooi handig als k een schipper wil Hihi, hoef ik m niet te bestellen maar kan m zo kopen als k bij mn ouders ben :)

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 19:39

Vind m'n Paintworks tot nu toe echt boven verwachting :j Ook die hier in het topic hebben gestaan, echt heel mooi. Goede verf ook! Vaak is roeren of water toevoegen geeneens nodig :) Sommige verf schildert wat moeilijker of dekt niet in 1 keer, maar dat ligt dan aan de specifieke kleur. Wat ik ook leuk vind is dat Paintworks in staat is om hele subtiele tintjes in hun schilderijen te krijgen. Bij die meesjes zie je dat, die painting van het strand en de weerspiegeling van de maan in het zand/water, en het viel me ook op bij de Frosty Morning Horses (de achtergrond m.n.). Dat mis ik wel een beetje bij Schipper, al kan je dat oplossen door wat techniekjes van de Paintworks PbN's toe te passen. Dat laatste ga ik ook zeker doen bij die Bengaalse tijger die hier nog ligt.

Maar weet iemand hier ook of TNT de verzending overneemt van USPS als het pakket in Nederland is? Google zegt van wel, maar een bevestiging is altijd fijn :Y) M'n vorige ging via UPS/GLS, maar dat was erg snelle verzending.

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-13 20:23

AnoukS handig zeg.!! Bij de Hornbach kan je ze ook krijgen. Ook heeel handig. Alleen weet niet of die door heel nederland zit.

Nerwen ben razend benieuwd naar de panter maar internet hier laat geen afbeeldingen zien geen smiley, avater helemaal niks dus kan volgend weekend pas kijken haha.

Ik ben weer een stukje verder gekomen vandaag ook. Hij lijkt nu een stuk geler te worden als op de verpakking staat maar zal nog wel weg trekken. :)