Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
wonderworst_ schreef:Hee jullie gaan toch niet zeggen dat mijn paard een raar hoofd heeft he!? Whahaha nee hoor!
Ik vind hem nu al heel mooi, de teugels mag jij beslissen! Vind het ook wel mooi zonder teugels!
casperzot schreef:peacehorses: Wat wordt hij mooi! Ik mis alleen wel details en eventuele haartjes.
Hier weer een update van het paard van Shanna_. Ik heb de wang aangepast, die was naar mijn mening te druk. Wat manen toegevoegd, de oren en een stuk van de nek.
Link naar DA:
http://fc06.deviantart.net/fs71/f/2010/ ... 31vc27.png
_Denise_ schreef:@xjenniifer94:
Probeer meer uit eigen hand te tekenen ipv over te trekken en kleurtjes te pikken van de foto. Ik zie namelijk een bom kleurtjes die wat geveegd zijn met de smudge. IMO is dat fotobewerking, geen tekenen.
Probeer er meer een eigen draai aan te geven! Speel met licht, speel met kleur, verhoog het contrast, maw, maak het meer je eigen werk.
@ Casperzot: Geweldig werkje weer. Vind het bij jou zo fijn dat je lekker zelf uit eigen hand blijft tekenen ondanks dat je weet dat je verhoudingen niet optimaal zijn. Het resultaat is dan wel duidelijk, jij bent écht vooruit gegaan.De oortjes staan nog wat ver uit elkaar en de neus oogt nog wat groot, maar ik zou zo lekker verdergaan. Je schaduw en inkleur kunsten zijn erg goed.
@peacehorses: Beetje zelfde verhaal als xjenniifer94. Je hebt er goed aan gedaan de teugels weg te laten en de achtergrond rustig te houden. Ik vind de kleurkeuze van het gras alleen niet zo fijn, het is me te egaal groen, ik mis wat extra tinten en schaduw. Zeker als je kijkt naar het paard dat veel kleurverschillen bezit (en ik vermoed ook hier: overgenomen met pipetje van foto. Correct me if I'm wrong) is het contrast tussen paard en achtergrond wel heel groot. Ik zou daar even naar kijken als ik jou was.Voor de rest mooi glad uitgewreven, je stijl spreekt me wel aan.
@saskiakefie: Jammer dat je hem zo klein plaatst, want het is een prachtig werkje!Het gehele contrast zou ik nog iets groter willen zien, maar het is een nette plaat.
@casperzot: Hier zie je duidelijk wat ik wel vaker bij je zie: De neus en neusbrug is allemaal net even te breed. Vind het rechteroog niet eens zozeer foutief hoor! Vind je nieuwe werkje wel beter, dat wel.
@highwaykind: Bah, jij geeft mij altijd de tekenkriebels.Jouw werken zetten mij iig aan tot tekenen! Zoals altijd een prachtig werk, de kleurspeling en schaduwen maken het zo schilderij achtig. Natuurlijk is het ook een schilderij, maar hierbij heb ik ook echt het idee dat ik naar een schilderij aan de muur staar, ipv verf in de vorm van een tekening op doek. Prachtig werk.