[INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

kallipooh

Re: [INFO] Hoeveel is mijn tekening waard? Deel 2

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-08 18:39

Rosijnenmix:
Van een voorpoot hoef heb ik nog nooit gehoord.
De hoef verdwijnt in het stof, dus het is normaal dat je hem niet ziet.

Aliesjeh:
Lodewijkje: geweldig weer, je herkent hem meteen! Mooi formaat, mooie techniek, geweldig! Ik veronderstel dat het witte hoofd niet geheel wit is, maar dat er ook haar op zit Knipoog Ik taxeer hem op €25 - 30 !

menpony: leuke uitstraling! Ik kan niet meteen iets vinden dat niet klopt (behalve misschien de streepjes op de rug - buik? ), maar toch vind ik deze minder uitstraling hebben dan je portret van Lodewijk.
Verder nette tekening, € 25

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:21

De menpony: 60+ €
Aliesjeh: 100€ Lachen

Afbeelding

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 14:31

k vind dr nek niet kloppen met de verhouding van dr nek !
ik zou nog even dooroefenen Lachen

_BlackPearl_

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-08 15:25

RosijnenMix_ -» nog even dooroefenen Knipoog alle verhoudingen kloppen niet helemaal

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 17:20

Er zijn al weer een heel aantal pagina´s bijgekomen zie ik Lachen . Ik ga vanavond voor de taxaties zitten, heb ook weer een eigen werk dat ik wil laten zien.

Fudge

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 19:36

hallo allemaal!

Ik wil ook wel eens even een keertje taxeren.

Nevony: Erg leuk! 25-30
aliesjeh: Erg mooi! 30 - 35
JoSav: jou werken kan ik helaas niet zien (foto doet het niet:S)
aliesjeh: 35 vind het witte op zijn hoofd een té wit vlak, misschien ietwat meer schaduwen inbrengen.
Voor de 2e 35-40 vind alleen jammer dat je de hoeven niet helemaal hebt getekent.
RosijnenMix_ : ik zou nog even oefenen, de verhoudingen kloppen niet, en je kunt wel wat schaduwen etc. aanbrengen.

Rinske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:26

Pagina 37:

Fnanne: 1. 45 euro, heerlijke dynamiek en een goed neergezette plaat. Heerlijk om naar te kijken!
2. 40 euro, voor mijn gevoel klopt er iets niet aan het middenstuk van het paard, zijn romp is iets smal denk ik. Hooiwagen vind ik wel erg goed getekend.

Janique: 60 euro, ik vind het echt ontzettend knap hoe jij met vulpotlood kunt werken, bij mij zou de kleurintensiteit bij zo'n tekening helemaal hetzelfde zijn vrees ik, maar jij hebt hem echt goed neergezet. Verhoudingen zijn ook super!

_lucy_: 20 euro, zijn rechteroog (voor ons het achterste) lijkt niet helemaal dezelfde kant op te kijken dan zijn linkeroog. Verder vind ik het jammer dat zijn huid zo gevlekt is, hij lijkt daardoor een beetje viezig.

Pagina 38:

Martine123: nog even verder oefenen, omdat de verhoudingen niet kloppen (neuzen zijn te breed en hoofden te kort) denk ik niet dat je hier al iets voor kunt vragen, hooguit de materiaal en verzendkosten Lachen . De derde vind ik te vlekkerig en eigenlijk ook wat te simpel om te kunnen verkopen.

_BlackPearl_: nog even dooroefenen, dit vind ik zeker geen tekening waar je geld voor zou kunnen vragen. De verhoudingen kloppen niet, verder is het oog doods (ik mis het lichtpuntje) en puilen ze wat uit. Ik mis ook de schaduwen op het hoofd en het halster, er zit nu geen diepte in.

SDE: hoe groot is je tekening? Doordat ik het formaat niet weet vind ik het moeilijk hem te taxeren, als het een A4 is zeg ik zo'n 20 euro. Met die donkere schaduwen ben je erg goed op weg, maar van mij had je dat ook in de rest van je tekening mogen betrekken, er zit nu wat weinig schaduw in de halzen van de paarden bijvoorbeeld.

kallistatje: 1. 10 euro, het oog heb je er zeer sprekend opstaan, maar voor mijn gevoel klopt er iets niet helemaal aan de neus. Wellicht is deze ietwat aan de kleine kant of is de positie ervan niet helemaal ok. Vooral in de manen mis ik wat kleurschakeringen.

2. 10 euro, in deze tekening mis ik wat donkere tinten, ik denk dat wanneer je het zwarte van de foto een stuk donkerder had aangezet dat het veel sprekender was geweest. Tevens is op je tekening het achterste oog groter dan het voorste, terwijl het achterste kleiner dient te zijn, omdat dat het oog is dat het verste weg is.

3. 15 euro, schaduwen op het hoofd vind ik erg mooi, alleen stoor ik me eraan dat het verloop/de vorm van de vlechtjes niet klopt. Omdat deze zo prominent aanwezig zijn had ik deze graag kloppend gezien. Volgende keer dus nog wat beter kijken naar hoe een vlecht in elkaar zit Lachen .

D_MR: nog even door oefenen, de fjord van de eerste tekening heeft een veel te groot oog en dat stoort enorm in het geheel. De 2 daarna zijn leuke schetjes/stripjes/oefentekeningetjes, maar niet om er geld voor te vragen.

_Denise_: 60 euro, schitterend gemaakt, hoe groot en in welke DPI is deze tekening gemaakt? Vind het erg mooi dat je een heel mystiek plaatje neer hebt weten te zetten Lachen .

leonieswenny: nog even verder oefenen, hier kun je geen geld voor vragen.

kallistatje: 1. 10 euro, hoofd en lijf heb je er erg sprekend opstaan, alleen voor mijn gevoel klopt de aanhechting van borst/voorbeen niet. Verder vind ik het jammer dat je niet in de richting van de haren hebt getekend.
2. 5 euro, ik vind deze niet zo sterk als de andere tekeningen die je hebt gemaakt. Het oog is voor mijn gevoel niet goed gepositioneerd en wat aan de kleine kant, verder mis ik schaduwen op het hoofd.

Bladzijde 39:

Babe: 250 euro, fantastisch werk, schitterende dynamiek en heel mooi gebruik van het materiaal. Topwerkje!

kallistatje: 10 euro, mis wat body in het paard en heb het idee dat zijn romp/ribbenkast wat smal is. Verder mis ik een beetje de echte fjordenuitstraling en vind ik de achtergrond niet zo netjes getekend.

bengelpiet: 10 euro, jammer dat je de neus niet zo hebt uitgewerkt net als de rest van je tekening, maar ik vind de verhoudingen best goed in je tekening Lachen . Het oog had van mij nog ietsje meer uitdrukking mogen hebben.

Martine123: nog even dooroefenen Lachen , ook hier kloppen je verhoudingen niet, het hoofd en de neus zijn te breed en het hoofd is te kort.

kallistatje: 1. 10 euro, hoe groot is dit werk? Ik vind hem nog iets te eenvoudig uitgewerkt, maar je bent best goed op weg Ja .
2. 15 euro, deze is best leuk! Mis nog steeds iets uitwerking voor mijn gevoel.
3. je foto doet het niet.
4. 10 euro, het hoofdstel mist wat plasticiteit, vooral de frontriem. Het voorhoofd van het paard is ook erg lang.
5. 7,50 euro, oogjes glimmen prachtig, maar de rest van je tekening mist naar mijn gevoel wat diepte.

Pagina 40:

Wuis: 1. 30 euro, door de "kinderlijke" (positief opvatten Haha! ) lijnen in je schilderij mis ik eigenlijk de omranding, het strakke waarmee je dit schilderij nog nét wat aansprekender had kunnen maken (denk ik).
2. 40 euro, briljante afbeelding, ik moet steeds zo lachen om die rechtse kat ROFL Huilen van het lachen , die kijkt net zo als mijn kat thuis Huilen van het lachen . Ik zou nog wel liever zien dat je het schilderij in wat meer lagen/ dikke lagen verf had opgezet, nu lijkt hij een beetje flets zeg maar.

_likepink_: nog even dooroefenen, hier kun je nog geen geld voor vragen.

_Esther: nog blijven oefenen, voor deze kun je geen geld vragen.

Plaudar: 35 euro, heerlijke tekening, moeilijke pose ook die je er goed op hebt staan! Heb wel het idee dat het hoofd van het rechtse paard wat klein is.

lalunamyo: je foto doet het niet (meer).

Fiffil: 70 euro, erg knap hoe je met de stabilo's kunt tekenen (mij lukte dat nooit Huilen van het lachen ). Details zijn ook schitterend!

kallistatje: 1. 10 euro, doordat de schaduw op beide voorbenen even donker is lijkt het net of hij echt met zijn voorbenen gekruist staat, dat ziet er wat vreemd uit. Verhoudingen zien er verder wel goed uit.
2. 8 euro, deze vind ik wat te krasserig ingekleurd.
3. 10 euro, oog heb je er goed opstaan, dat glimt mooi! De verhouding van de neus en de lip klopt m.i. niet, dat is jammer.

Pagina 41:

Myra: 1. 50 euro, heeeerlijke eigen stijl heb jij toch! Fantastisch om naar te kijken Ja . Onderlip zit net wat scheef heb ik het idee, maar de ogen en uitstraling zijn weer echt geweldig! Enige kleine puntje is dat ik wat diepte in de oren mis.
2. 100 euro, jammer dat de mond er niet zo goed opstaat, anders had ik hem wel wat hoger getaxeerd. Ogen zijn ontzettend sprekend geschilderd Ja .

_SteR_: beide 5 euro, vind persoonlijk de eerste niet zo veelzeggend, leuke studie, maar eigenlijk niet om te verkopen. 2e is ook wel aardig, maar daarbij mis ik toch wel de uitwerking en klopt de hand niet helemaal.

Flew: 10 euro, hoe groot is deze qua afmeting? Voor mijn gevoel zit het oog niet op de juiste plaats en dat geeft meteen een andere uitstraling aan het schilderij.

_Esther: deze vind ik niet te taxeren Bloos .

janique: 70 euro, schitterende glans op de vacht, echt heel erg mooi!

Martine123: ook voor deze zou ik geen geld vragen, verhoudingen kloppen nog niet.

Pagina 42:

RosijnenMix_: hier kun je nog geen geld voor vragen, nog even dooroefenen dus.

aliesjeh: 25 euro, voor mij gevoel is hij wat uit zijn verband getrokken (dus wat scheef), daardoor lijkt hij niet zo goed (ook al herken ik haar aan het haar).

Martine123: zelfde commentaar als eerder, hier zou ik nog geen geld voor vragen.

aliesjeh: ik vind hem een beetje doods door de donkere kleur en hard lijnen in zijn gezicht, zoals ie nu is zeg ik ongeveer 15 euro.

Pagina 43:

Evelijn_: 1. 30 euro, heb het idee dat de mond wat groot is, en het lijkt of een oude vrouw met een jonge onderkant van haar gezicht, of een jonge vrouw met oude ogen en een ouderwets kapsel. Dat komt denk ik omdat voor mijn gevoel de onderkant niet bij de bovenkant past.
2. 30 euro, verhoudingen vind ik goed, alleen ik mis denk ik toch wat schaduw.

RosijnenMix_: hier kun je nog geen geld voor vragen, nog even dooroefenen.

_BlackPearl_: geinig idee, jammer dat je papier gekreukt is, daardoor vind ik niet dat je wat voor je tekening kunt vragen.

dide: hier zou ik nog geen geld voor vragen, nog even dooroefenen.

Nevony: 30 euro, voor mijn gevoel is zijn oog aan de grote kant, en is zijn neusgat wel erg rond. Contrasten heb je er wel goed opstaan Lachen .

aliesjeh: 30 euro, het haar heb je schitterend neergezet, maar haar oog zit scheef. Tevens is haar schouder erg vierkant en mis ik vormen in haar keel/sleutelbeen.

JoSav: 1. 200 euro, vind jouw werk altijd heel erg moeilijk om te taxeren, vind jouw kleur en materiaalgebruik geniaal, dus ook deze weer helemaal geslaagd.
2. 150 euro, erg mooie uitwerking, en heerlijk kleurgebruik! Leuk om een keer eens niet iets hyperrealistisch van digitaal werk te zien Lachen .
3. 120 euro, mooi formaat, naar mijn smaak is ie alleen net ff een tikkeltje te donker.

aliesjeh: 1. 25 euro, heb het idee dat zijn oortjes niet helemaal kloppen.
2. 30 euro, mooi neergezet, heb alleen wel het idee dat ie iets gedrongen is.

Bladzijde 44:

RosijnenMix_: ook voor deze zou ik geen geld vragen, nog even dooroefenen. De verhoudingen kloppen niet, de hals is veel te smal voor het hoofd, en je zou meer gebruik kunnen maken van schaduwen.

Zoooo hèhè, ben er doorheen hoor Huilen van het lachen .

Nu mijn eigen werk:

Olieverf op katoenen doek, 40x50cm.

Afbeelding

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-08 21:51

Bedankt voor je uitgebreide taxatie Rinske!

Zoals ik in je topic al had gezegd, echt een prachtplaat! Zo zonder het water straalt hij net weer wat anders uit. Heerlijke toets. Jammer dat dit zon klein formaat is, dit had toch minstens 90 bij 70 gemoeten *LOL* Toch ook voor dit formaat 250 euro Ja

Wendy15

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 15:23

Taxeer later weer even bij Lachen

Voor nu:
Schilderij gemaakt met acrylverf op canvasboard van 24x30cm Lachen

Afbeelding

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:18

Rinske : 50€+
Wendy15 : Goed gelukt Lachen 50 €

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-08 17:49

Wat een mooi zacht schilderij is dat geworden Wen! Ja Wel klein formaatje! €50,-

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 16:57

Ook ik taxeer later weer even verder, aan het eind van de week denk ik Ja

Afbeelding

Kenzo
grafiet
A3

janique

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:36

Nevony: Mooie krachtige tekening, lekkere stijl. Vind het passe partout wel wat te krap als ik eerlijk mag zijn, de oren worden wat afgesneden. 50,-

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:53

Nevony: 50€+

Muurp

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:57

Ik taxeer aan het einde van de week bij. Knipoog

Afbeelding
Houtskool - A4 - ± 3 uur werk.

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 17:58

Rooslovertje : Goed zo Lachen 100€

lalunamyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-10-08 20:08

rooslovertje

het hoofd vind ik heel mooi gedaan,
k zou er zo 20 a 25 euro aan geven ..
zou meer zijn als je wat met de achtergrond deed !
en kijk beetje vreemd aan onder het hoofd,, hals/lijf lijn zeg maar !

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 12:59

Eindelijk heb ik ook weer eens tijd om iets in dit topic te posten. Pling Ik begin met taxeren op pagina 40.

Pagina 40
Wuis: Ik vind het echt een superleuke creatie, dat heb je echt heel leuk bedacht. Ik denk dat je voor beide ongeveer € 30,- voor kunt vragen.
_likepink_: Ik zou er voorlopig nog even niks voor vragen. Je moet nog wat meer oefenen op netheid, en daarmee bedoel ik dat je moet proberen om wat minder te krassen. Hierdoor zal de tekening meer een geheel worden, en zal alles ook wat duidelijker zichtbaar zijn. Als je dat hebt verbeterd, ben je al een heel eind, want de verhoudingen lijken zo redelijk te kloppen.
_Esther: Heel leuk gedaan, je hebt je eigen stijl. Ook voor jou geldt: probeer wat netter te werken. Dus ook hier zou ik nog even niets voor vragen.
Plaudar: Het linkerpaard staat er lekker genant bij.. Clown Ik vind de compositie erg mooi, en alles lijkt te kloppen. Ook vind ik het erg knap dat je met grafiet werkt, ik heb het wel eens geprobeerd, maar bij mij komt er nooit iets moois uit. € 25,-
lalunamyo: Je foto is niet (meer) zichtbaar.
Fiffil: Wow! Ik vind hem echt suuuuupermooi! Ook leuk dat je eens een keer wat anders doet dan een paard/hond/kat/etc. Verder eigenlijk geen commentaar. € 100,- of meer.
kallistatje: Heel leuk gedaan, alleldrie. Realistisch, en de verhoudingen lijken te kloppen. Alledrie ongeveer € 25,-

Pagina 41
Myra: Dat zijn twee totaal verschillende stijlen zeg! 1. Heel mooi, de lijnen zijn inderdaad wat hard. €30,-
2. Niet helemaal mijn stijl, maar wel mooi gedaan. €50,- (ik ben niet zo thuis in de schilderwereld, dus ik kan er helemaal naast zitten)
_SteR_: Mooie tekeningen. 1. Mooi gedaan, maar ik zou het zelf niet zo gauw kopen. € 10,-
2. Het lijkt niet helemaal te kloppen, want het lijkt alsof er een deel van het hoofd mist, en ook de hand lijkt wat groot. € 10,-
_Esther: Ik vind deze tekeningen leuker dan je vorige. € 5,-.
janique: Wauw, echt heel mooi. Hij is echt heel realistisch. € 75,- of meer.
Martine123: Je hebt zeker talent, je moet alleen nog meer oefenen met diepte en contrast. Nu dus nog even geen geld vragen.

Pagina 42
RosijnenMix_: Leuke tekeningen, maar ik zou er nog even niks voor vragen. Voor de elfjes heb ik niet echt tips (niet echt mijn stijl, vandaar), maar het paardenhoofd kun je gedetailleerder maken, met meer diepte en minder krassen.
aliesjeh: Mooi zeg! Verder eigenlijk geen commentaar. € 50,-
Martine123: Mooi gedaan, maar niet alle verhoudingen kloppen nog. Verder mis ik nog veel details. Als je in opdracht werkt, kun je de verzendkosten als vergoeding vragen.
aliesjeh: Mooi zeg, die ogen springen er echt uit! € 30,- a €40,-
Evelijn_: Allebei heel realistisch, en ik vind de ogen van de tweede tekening echt geweldig! 1. € 40,- en 2. € 50,- of meer.
RosijnenMix_: Blijf oefenen! Verder vind het jammer dat je de eerste tekening niet in hebt gekleurd, en de tweede had wat meer contrast mogen bevatten. Nog even geen geld vragen dus.
_BlackPearl_: Heel gaaf bedacht, dit is het creatiefste idee dat ik tot nu toe gezien heb! Pling € 15,-
Nevony: Mooi gedaan. €30,-
aliesjeh: Heel mooi, vooral de haren vind ik prachtig. Ik weet hoe moeilijk het is om lang haar realistisch te laten lijken. €35,-
JoSav: 1. Je hebt echte een geweldige stijl, mijn complimenten. Wat je ervoor kunt vragen weet ik eigenlijk niet, maar sowieso meer dan €150,-.
2. Mooi gedaan, € 75,- (ik kan er helemaal naast zitten hoor, misschien is het wel veel meer)
3. Deze vind ik echt super! € 100,- of meer.
aliesjeh: Allebei heel mooi, ongeveer € 50,- a € 60,- denk ik.

Pagina 44
RosijnenMix_: Weet hetzelfde commentaar als bij je andere tekeningen: blijf oefenen (vooral op de verhoudingen), en ik vind het jammer dat je ze niet inkleurt. Nog even niets vragen dus.
Rinske: Heel mooi, verder eigenlijk geen commentaar. €125,- of meer.
Wendy15: Mooi gedaan, ik denk dat hier best veel vraag naar is. € 75,-.
Nevony: Ook deze vind ik weer mooi gedaan. € 40,-
rooslovertje: Het paard vind ik heel mooi, alleen de achtergrond wat minder. € 25,-

Hehe, zucht. Eindelijk klaar. Ik zal zo mijn twee nieuwste werkjes even plaatsen.

hoefnagel

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:08

Hier zijn ze dan:

1. Paardenportret. H- en B-potloden, op A3-tekenpapier. Geen idee hoe lang ik ermee bezig ben geweest.
Afbeelding

2. Portret van .......... (kunnen jullie zien wie het is?), ook weer met H- en B-potloden op A3-tekenpapier.
Afbeelding

Nevony

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 13:30

Zoals beloofd hier mijn taxatie
ik was op blz 43 gebleven, dus daar ga ik ook weer even verder Lachen

aliesjeh: 40,- euro Ik herken haar helaas niet, maar ik vind de tekening wel heel erg mooi, vooral de lippen, dat vind ik zelf altijd zo meoielijk.

Josav: Jij maakt altijd zulk bijzonder werk dat ik het moeilijk vind om te taxeren,
200.- euro voor de eerste is wel op zijn plaats denk ik, 2e weet ik eigenlijk niet zo goed 3e kan ik helaas niet goed taxeren, omdat ik een heel donker beeldscherm heb (ookal staat hij op zijn lichts) en daardoor alleen maar donkeren vlekken kan onderscheiden Bloos

Aliejeh: 1e 60,- euro
2e 40,- euro

RosijnenMix_: Ik zouo nog even geen geld vragen, probeer schaduwen en contrast in je tekening aan te brengen, zodat je diepte krijgt, nu heb je alleen nog maar een omlijning Knipoog

Rinske: Wouw ontzettend mooi, 200,- euro vind ik wel!

Wendy15: Mooie kleuren en een fijn plaatje, maar ik vind hem ietwat plat, 50,- euro

Rooslovertje: Het hoofd vind ik heel mooi, achtergrond wat minder 30,- euro

LianneTv: Ik vind dat beide tekeningen wat te licht zijn, als je de schaduwen echt donker maakt dan lijkt het bedeen al veel meer! maar kan ook door de foto komen misschien?
1e: 30,- euro
2e: 20,- euro

zo dat was het weer, ik hoop dat het okee is Lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:02

RosijnenMix_: Ik ga mee met wat de rest zegt. Lachen Vooral door blijven oefenen!
Rinske: Erg mooi! Zou er denk ik rond de 140-150 voor geven.
Wendy15: Mooi gemaakt. Zou er denk ik 40 euro voor geven. Lachen
Nevony: Jammer van de onduidelijke foto, maar wel erg mooi! Denk ong. 50 euro.
Rooslovertje: Mooi gedaan, alleen helaas erg klein, 25 euro. Lachen
LianneTv: 1: erg mooi, zou hem alleen wat donkerder willen zien, 30 euro.
2: Vind ik persoonlijk iets minder, 20 euro. Lachen

TessaVB

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-10-08 20:03

Afbeelding
A4
Gewoon podlood
Ong. 5 uur werk. Lachen

kallipooh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 21:42

Tesiej: die tekening herken ik nog Haha!

mag van mij nog meer contrast in. Ik vind dat het oog een rare vorm/grootte heeft, maar verder erg netjes!
Omlijning valt mij altijd meteen op.. Heb er niks mee Knipoog
neemt niet weg dat het een leuke tekening is!
€5

_Malu_

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-10-08 22:39

Rosijnenmix: Ik zou hier nog geen geld voor vragen. Probeer eerst eens meer naar de anatomie van een paard te kijken. Ook kun je proberen meer schaduwen aan te brengen etc.
Succes!

Rinske: Wauw! wat een mooi, warm schilderij! Echt super gedaan. €270,-

Wendy15: Leuke tekening, ik vind dat je de schaduwen en kleuren mooi gedaan hebt. €35,-

Nevony: Leuke vlotte stijl heb je! €45,-

rooslovertje Het hoofd vind ik erg mooi gedaan, maar ik vind zijn achterhand een beetje raar getekend. Het paard lijkt hierdoor een beetje uit verhouding te zijn. €30,-

Lianne_tV: 1) Leuke stijl heb je, ook de verhoudingen lijken goed te kloppen. Alleen vind ik dat het oog iets levendiger mag. €40,-
2) Wel een leuke tekening, maar ik vind de compositie niet zo... €20,-

Teziej: Ik zou voor deze tekening nog niks vragen. Probeer meer contrasten in je tekening te brengen, en kijk eens goed naar de bespiering van een paard. Ook de manen lijken er een beetje 'opgeplakt' . Veel succes!

Mijn laatste tekening:

Afbeelding

A4 formaat, Houtskool, 45 minuten werk.

RosijnenMix_

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-08 17:45

lianne_tv: allebei €100
teziej: €50
_malu_ : Lovers €100