ik heb al een concept in mijn hoofd, moet alleen nog even kijken naar welke kunstenaar ik er evt in wil verwerken

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Telpeva schreef:Ola! Long time no post
De challenge van deze maand leek mij ook leuk en ik heb zojuist een beginnetje gemaakt. Omdat ik geen idee had wat ik wou gaan maken dacht ik ik pak iets groots en iets kleins aan diersoorten die ik leuk vind, want ik hou van gekkigheid. Nu nog kijken wat ik ga combineren, en hoeik twijfel over de Tyrannosaurus renmuis of de huisrex
[ Afbeelding ]
Wat gaaf die kraaien Polarize![]()
De linker is zo ontzettend typisch kraai, mega nieuwsgierig.
Ik zag ook heel leuke visjes voorbij komen, wat gaaf verzonnen die combinaties!
Op iedereen reageren sinds ik voor het laatst hier actief ben geweest gaat een beetje overkill worden, maar weet dat ik mee lees en geniet van jullie toffe creaties!
Polarize schreef:Ik plaats van met de challenge bezig moest ik toch echt even mijn emoties over het nieuws de laatste paar dagen op papier zetten.
Dit is trouwens dat waterverf papier wat ik had gekocht, ineens gingen mijn waterverf skills ook omhoog
[ Afbeelding ]
_roodvos_ schreef:Heel mooi geworden Polarize. Ik vind het indrukwekkend hoe je al die verschillende texturen over elkaar hebt weten te leggen voor de weerspiegeling, met het blauw-groen-geel verloop en dan de groene stukken erover.
Ik heb een ernstig waarom-heb-ik-geen-atelier-baalmoment. Ik was voor de challenge bezig met een tetrapakprint van een slaas, en de vorige keer dat ik dat probeerde was ik bij mijn ouders en had ik nog geen goede inkt. Inmiddels heb ik de juiste inkt gehaald maar hier thuis heb ik dus geen rolpers, en ik kon ook geen bak vinden om papier in nat te maken, er is hier niet eens stapel oude kranten om de boel tussen te schuiven voor de drukverdeling, er is amper werkruimte en mijn bureau wiebelt en aaarghNu ga ik slapen maar morgen ga ik of nog een poging wagen als het niet al zo laat is (en als ik bij buren heb aangebeld of die misschien wel oude kranten hebben), of met een ander medium verder kloten op wat ik nu heb. We gaan het zien.
Wel vast wat plaatjes van tot nu toe. Pagina 1 is eigenlijk een restant met ideeën voor de vorige challenge, maar daar kon ik mooi het een en ander van hergebruiken.
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
[ Afbeelding ]
Natte zooi![]()
[ Afbeelding ]
vikawiek schreef:Omg wat een enorm schattig lieveheersbeestje-hond![]()
Ik kan me zo niet gelijk voor de geest halen of ik 'm heb gezien, maar er liepen ook best veel honden.
Hebben je ouders en broer toevallig ook een theaterstuk over prei gezien?
Polarize schreef:En de pagina met de kraaien is ook af, dus tijd om te gaan combineren! Hopelijk heb ik rond het weekend iets leuks op papier staan, anders wordt het haasten
ik heb al een concept in mijn hoofd, moet alleen nog even kijken naar welke kunstenaar ik er evt in wil verwerken
[ Afbeelding ]
Tabbladen schreef:Wat een toffe dingen zie ik voorbij komen! Wij zijn deze week verhuisd en tegelijkertijd heb ik een buikgriepje. (fantastisch combi) dus ik loop een beetje achter met reageren merk ik.
vikawiek schreef:Omg wat een enorm schattig lieveheersbeestje-hond![]()
Ik kan me zo niet gelijk voor de geest halen of ik 'm heb gezien, maar er liepen ook best veel honden.
Hebben je ouders en broer toevallig ook een theaterstuk over prei gezien?
Dat hebben ze net gemist. Ze baalden al een beetje want die hadden ze wel graag willen zien.