Super leuke naambordjes Seven.
Hier weer een klein stukje verder, hopelijk vanavond nog even door:

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Jis_ schreef:Heel gaaf Horsiegek!![]()
Mooi Ayasha, maar niet je sterkste werk vind ik. Mijn aandacht word heel erg naar de randen onder het voor ons rechteroor getrokken, en is mis wat schaduw/contrast op de tong. Neus wel mooi iets bijgetrokken.
Ayasha schreef:Jis_ schreef:Heel gaaf Horsiegek!![]()
Mooi Ayasha, maar niet je sterkste werk vind ik. Mijn aandacht word heel erg naar de randen onder het voor ons rechteroor getrokken, en is mis wat schaduw/contrast op de tong. Neus wel mooi iets bijgetrokken.
Ik heb ook al uren naar dat oor gestaard. Daarom heeft ie ook zo vaak aan de kant gelegen. Maar als ik dan naar de foto kijk zie ik dus niet waarom ik er zo raar tegen aan kijk.
Heb ook geworsteld met deze.
Neusje had ik inderdaad iets bij gewerkt. Tong kan ik ook nog wel wat aan doen. Maar dat oor zie ik voorlopig niet. Ga hem gewoon een tijdje aan de kant leggen en over een tijdje met een frisse blik naar kijken.
Horsiegek: hij wordt echt mooi! Wat een moeilijk aanzicht van die merrie maar je zet m super neer!
Janouk; ik vind 'm mooi. Vindt dat druppel effect altijd leuk bij aquarel.
Jis_ schreef:Ondanks dat ik erg van kleur hou zeg ik toch de lichte passe partout. Op de andere komt de hengst niet minder naar voren maar de kleuren, met name de geel tinten, lijken er wel wat fletser. Dat kan natuurlijk ook aan de foto liggen. Op wat voor kleur muur komt hij op?