Mijn paardje paste niet op mijn papier
Ik wou in eerste instantie een snelle schets doen omdat ik niet zoveel tijd had, maar eindigde even wat anders 
Pastelkrijtjes (en potlood voor t zwarte) op A4.
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Ik ga bijtekenen om voor mezelf te oefenen, maar ik ga ze niet posten. Morgen upload ik weer, voor nu alleen commentaar.
Wel fijn dat je even hebt uitgelegd waarom het zo staat
Erg gaaf hoe je met simpele roze/paarse tinten en wat zwart zoiets neer kan zetten....
net alsof hij door de avondschemering loopt. Mooi!
mooi, dat achterbeentje is mooi 

. Mooi werk weer. Die eerste is zo mooi stil, de tweede heeft door de inktvlekken ook zo'n gevoel van beweging. En zo'n mooi oog ook...
, ken er ook wel paard die goed zijn in deleting cookies.. goed gelukt, vooral de pose.

Die van gister was ook in 45 min ofzo gemaakt, en inderdaad vrij grof. Maar ik heb nog steeds het geduld niet echt om er uren aan te besteden (en de tijd vaak ook niet
)
.
Pluizebolpum schreef:yvannaMooie schetsjes, ik vind de onderste wel heel erg mooi. En hopelijk niks echt ernstigs in het ziekenhuis?
Sjolvir Gewoon mee doorgaan hoor, die krabbels en fjordsels. Wat een heerlijke plaatjes om naar te kijken, ik vind ze altijd zó leuk.
RenskeFrea Hihi, wel schattig, dat kleintje. Een ROFLpaardje.
Napjesverf is trouwens gewoon waterverf in een doosje, deze dus: http://www.rembrandt-kralingen.nl/image ... sset24.jpg . De vlakjes (napjes) kun je los bij kopen, hoe handig! En omdat ik napjesverf zo'n snoezig woord vind noem ik het zo en niet ordinair waterverf.
prugelpiet Leuke krabbels! Vooral die eerste vind ik erg leuk, erg herkenbaar ook.
Referentieplaatje, kleurpotlood en A4 zwart papier. O ja, en een half uur klooien om het digitaal net zo aardig te krijgen als in het echt. Scanners.
Waiting
[ Afbeelding ]
De eerste doet me ook wel een beetje aan een koe denken 

(mis dat eigenlijk wel als ik met de auto ga, maar dat is met rotweer toch wel makkelijker
)
Op A4.
vooral dat gebogen beentje is prachtig!
die linksboven is tof!

maar ik vind de afbeelding gewoon niet meer dus die ga ik nog opnieuw afprinten of zo...
).
, kladblok en balpen.

maar ze zijn zo leuk! En best goed tekenmateriaal, al is een plaatje makkelijker. Bij mij weten ze al te goed dat ik ze verzamel om zo'n truc uit te halen.
super gaaf

dus daarom zal ik hem nu plaatsen.je moet effe op instagram kijken want dat is een goede foto:
):
zo schattig echt mooi. de achtergrond is ook mooi aangvuld. echt leuk!