Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:Overigens zou ik dan voortaan 'on the fly' je patroon aanpassen, je ziet toch al eerder dat hij een beetje groot wordt?
NoaSky schreef:Owwww sorry, ik kom toch wederom eventjes binnen vallen in de hoop dat jullie me willen helpen..
(Een half jaar geleden ook gedaan, en warempel, het is gelukt! De knuffel koe voor mijn dochtertje is af!)
Nu wilde ik een mutsje en slofjes voor haar haken, maar ik snap het patroon niet..
Er staat:
Tour 1: 2l, haak 8hstk in ring, sluit met 1hv in eerste 2l (8st)
Nu heb ik de eerste 2 losse al. Maar waar ga ik beginnen met de 8 halve stokjes in ring?? Ik snap niet wat dat wil zeggen om eerlijk te zijn (halve stokjes is geen probleem, maar die zet ik normaal of l of v steken, niet vanuit het 'niks')
Zijn er hier ook veel linkshandige hakers? Hebben jullie er ook moeite mee gehad om de voorbeelden in je hoofd 'on te zetten'? (Ik heb het aangeleerd door naar mijn buur te kijken en YouTube. Maar bijna alles is rechtshandig)
NoaSky schreef:Zijn er hier ook veel linkshandige hakers? Hebben jullie er ook moeite mee gehad om de voorbeelden in je hoofd 'on te zetten'? (Ik heb het aangeleerd door naar mijn buur te kijken en YouTube. Maar bijna alles is rechtshandig)