Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Horsesfriend schreef:
Udessa schreef:Snap er niks van![]()
Hotfixsteentjes.nl reageert totaal niet.. ze nemen niet op en reageren niet op mijn mail.
Heb ze ook al een sms gestuurt..
Ik had 26 juli een bestelling gedaan maar de SS10 patroon plaat werd niet mee geleverd..ik zou de 7,95 euro die wel afgehouden is terug gestort krijgen. Het is nu 8 augustus en ik heb nog niks!
Vandaag wel 2x gebeld en ook mail verstuurt.. ze nemen niet op en reageren niet op me sms en mail is nog niet beantwoord terwijl er staat binnen 24 uur!
Dus ik wacht nog 2 dagen en anders bestel ik daar never nooit meer!!!
xSCWx schreef:Udessa schreef:Snap er niks van![]()
Hotfixsteentjes.nl reageert totaal niet.. ze nemen niet op en reageren niet op mijn mail.
Ik had 26 juli een bestelling gedaan maar de SS10 patroon plaat werd niet mee geleverd..ik zou de 7,95 euro die wel afgehouden is terug gestort krijgen. Het is nu 8 augustus en ik heb nog niks!
Vandaag wel 2x gebeld en ook mail verstuurt.. ze nemen niet op en reageren niet op me sms en mail is nog niet beantwoord terwijl er staat binnen 24 uur!
Die mensen zijn oplichters, stuur ze een brief naar hun huis adres met alle gegevens die je kan vinden en dan kunnen ze ineens wel reageren.
Arianne1993 schreef:Jazeker, de steentjes liggen niet allemaal even recht, maar voor de eerst en vanuit een losse hand vind ik het zelf nog best redelijk.
KLIK
Udessa schreef:Snap er niks van![]()
Michh16 schreef:welke grootte steentjes kun je het beste gebruiken voor een cap? en waar kun je het beste swarovski steentjes bestellen? of dmc..
little_birdy schreef:mariska wat leuk zeg !!
even een vraag die patroonplaten hoe werkt dat nu precies
ik had iets gelezen over makkelijk meerdere dezelfde patronen in een keer maken ?
carmenbrum schreef:Ik heb 2 sticky stuff applicators meebesteld, maar ze bevallen me niet zo goed.. (besteld bij hotfixhobby).
Zou iemand ze willen ruilen tegen steentjes?
Udessa schreef:Ik ben al weer bezig met een nieuwe ontwerp..zal als het klaar is uiteraard foto posten
Michh16 schreef:welke grootte steentjes kun je het beste gebruiken voor een cap? en waar kun je het beste swarovski steentjes bestellen? of dmc..
Udessa schreef:Sjee ik zoek naar hotfixsteentjes aka jokisa trading en zie wat er op internet voorbij komt![]()
http://www.opgelichtopinternet.nl/cgi-bin/yabb2/YaBB.pl?num=1291928694
Mensen lees dit even aub!