Hotfix

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Horsesfriend

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:24

heb je wel deze?:

Afbeelding

carmenbrum

Re: Hotfix

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 18:29

Ik heb 2 sticky stuff applicators meebesteld, maar ze bevallen me niet zo goed.. (besteld bij hotfixhobby).
Zou iemand ze willen ruilen tegen steentjes?

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:11

Krijg morgen al mn bestelling binnen!
Dat gaat echt vlug daar

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:15

Afbeelding

Frontriem + neusriem

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:16

heb je een foto dichterbij

Detroit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:28

Jazeker, de steentjes liggen niet allemaal even recht, maar voor de eerst en vanuit een losse hand vind ik het zelf nog best redelijk.
KLIK

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:42

Horsesfriend schreef:
heb je wel deze?:

[ Afbeelding ]

Daar heb ik er maar een paar van (komen uit een mixzakje). Ik wil daar morgen bij daglicht wel even een foto van maken.

Ik heb de volgende kleuren steentjes:
crystal, pink, It siam, amethyst, It topaz, aqua, bl diamont, citrine, AB crystal, cerise, AB lagoon, mint, AB It saffier.

Daarnaast nog diverse kleuren domestuds, 2 kleuren sunsparks, een zakje paarse glitteries en wat losse zooi uit mixzakjes.

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:44

Snap er niks van :(
Hotfixsteentjes.nl reageert totaal niet.. ze nemen niet op en reageren niet op mijn mail.
Heb ze ook al een sms gestuurt..
Ik had 26 juli een bestelling gedaan maar de SS10 patroon plaat werd niet mee geleverd..ik zou de 7,95 euro die wel afgehouden is terug gestort krijgen. Het is nu 8 augustus en ik heb nog niks!
Vandaag wel 2x gebeld en ook mail verstuurt.. ze nemen niet op en reageren niet op me sms en mail is nog niet beantwoord terwijl er staat binnen 24 uur!

Dus ik wacht nog 2 dagen en anders bestel ik daar never nooit meer!!! :n

furyke

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 21:54

Misschien hebben ze vakantie?

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 23:30

Wat leuk dat dit topic nog steeds bestaat! hoe gaat het bij jullie met de hotifx creaties?
ik ben inmiddels erg inspiratie loos ....

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-08-12 23:54

Ik ben al weer bezig met een nieuwe ontwerp..zal als het klaar is uiteraard foto posten :D

MD_Triumph

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-08-12 23:58

welke grootte steentjes kun je het beste gebruiken voor een cap? en waar kun je het beste swarovski steentjes bestellen? of dmc..

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 02:57

Udessa schreef:
Hotfixsteentjes.nl reageert totaal niet.. ze nemen niet op en reageren niet op mijn mail.
Ik had 26 juli een bestelling gedaan maar de SS10 patroon plaat werd niet mee geleverd..ik zou de 7,95 euro die wel afgehouden is terug gestort krijgen. Het is nu 8 augustus en ik heb nog niks!
Vandaag wel 2x gebeld en ook mail verstuurt.. ze nemen niet op en reageren niet op me sms en mail is nog niet beantwoord terwijl er staat binnen 24 uur!

Die mensen zijn oplichters, stuur ze een brief naar hun huis adres met alle gegevens die je kan vinden en dan kunnen ze ineens wel reageren.

carmenbrum

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 07:58

Wat is het verschil tussen domestuds en rhinestuds? En dan is er volgens mij ook nog rhinestones..?
Ik had de vorige keer bij hotfixhobby besteld; 1000 steentjes voor 1,50. Zó op!!
Maar die verkopen ze nu niet meer :n
Alleen 400 voor 1 euro en 1000 voor 2,50 enz..
Ik zoek nog wel ff verder! :D

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:15

xSCWx schreef:
Udessa schreef:

Die mensen zijn oplichters, stuur ze een brief naar hun huis adres met alle gegevens die je kan vinden en dan kunnen ze ineens wel reageren.

Jeetje! :( Tsja als bellen al niet meer helpt! Hebben ze geen fb pagina of gastenboek?

Nou ik heb mijn paypalaccount bevestigd en ik zou nu dus kunnen bestellen op ebay... vanmiddag maar eens goed kijken want er is teveel keus... Ik heb een goede deal kunnen sluiten: mijn ouders wonen in duitsland naast een hele grote manege. Had daar laatst op cc geflyerd en de dochter van de eigenaar vond het wel leuk :D Nu mankeert mijn knollie het een en ander aan zn nieren lever en beentje (einschuss/mok) en hij heeft daar medicijnen voor die in nl en dl niet te krijgen zijn maar veel beter werken. Dus van t weekend haar even spreken wat ze precies wil, dat is dan in ruil voor de medicijnen en hulp (en kuil :D) die ik voor knollie krijg :(:)
Fijn als je elkaar zo kunt helpen, moest het even kwijt hoor haha.

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 11:22

mariska wat leuk zeg !!
even een vraag die patroonplaten hoe werkt dat nu precies
ik had iets gelezen over makkelijk meerdere dezelfde patronen in een keer maken ?

SalliBalli

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 12:02

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:25

Arianne1993 schreef:
Jazeker, de steentjes liggen niet allemaal even recht, maar voor de eerst en vanuit een losse hand vind ik het zelf nog best redelijk.
KLIK

heb je dat met lijm gedaan of echt met zo'n apparaatje met die echte hotfix dingetjes?

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:28

Udessa schreef:

ze hebben inieder geval geen vakantie hoor ofzo!
ik heb er eerdergister iets besteld en ze hebben het gister verzonden... dus anders zou dat ook niet zo zijn..
wat ik we lgek vind is dat het er dan eigelijk vandaag zou moeten zijn, maar het is vandaag niet gekomen.. :(
hopelijk dan morgen, anders hoop ik dat ze me nieuwe willen sturen

RobinBuck

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:30

Michh16 schreef:
welke grootte steentjes kun je het beste gebruiken voor een cap? en waar kun je het beste swarovski steentjes bestellen? of dmc..

je kan het beste van 2 mm doen, dat is als ik dacht ss6 ofzo.
en dan niet de echte hotfix maar beter nailart steentjes met nepnagellijm! dat werkt super!!
ik ehb dat ook en zitten er al super lang op en blijft super zitten!
die nailart steentjes kan je bij sommige hotfix online shops ook bestelllen!

xSCWx

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 13:42

Ze nemen de telefoon nooit op en reageren niet of nauwelijks op mails. Gerrit is degene die hotfixsteentjes.nl beheert, zijn vrouw heeft wel een fb pagina en hun adres kan je makkelijk vinden.

Maiska

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 14:39

little_birdy schreef:
mariska wat leuk zeg !!
even een vraag die patroonplaten hoe werkt dat nu precies
ik had iets gelezen over makkelijk meerdere dezelfde patronen in een keer maken ?

Ik weet niks over patroonplaten :o
carmenbrum schreef:
Ik heb 2 sticky stuff applicators meebesteld, maar ze bevallen me niet zo goed.. (besteld bij hotfixhobby).
Zou iemand ze willen ruilen tegen steentjes?

Vind die sticky stuff dingen van die potloden, echt niks. Geef mij toch maar een pincet...

Udessa schreef:
Ik ben al weer bezig met een nieuwe ontwerp..zal als het klaar is uiteraard foto posten :D

Jaaaaa :D

Michh16 schreef:

Op mij eigen cap heb ik ss16 zitten met tussenruimte. Vind de ss10 steentjes veel mooier :P Mijn cap was toendertijd ook een probeersel :o Ik zou voor ss10 gaan en dan eigenlijk toch ook wel Swarovski of DMC. Niet die andere goedkopere, vindt dat echt flutkwaliteit qua uiterlijk (glinsteren). Ik gebruik ze alleen om dingen te testen :P Swarovski is gewoon heul duur, waar je het los kunt bestellen is het vaak al 8 euro voor een pakje van 144 stuks. DMC is een mooie oplossing, ik bestel altijd bij hotfix-studio.be . Maar heb net op Ebay besteld, hopen dat het ook echt DMC's zijn anders ga ik gillennnnn ;(

Marith_Ov

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 16:38

florence123

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 16:45

wat een oplichters! kunnen ze daar niets aandoen? er zijn al meerdere mensen die er ervaringen mee hebben.

ik heb al 2 namen op fleecedekens gezet, losse steentjes op 2 zadeldoeken, steentjes op handschoenen
en de kraag van mijn jasje (met 12 cut swainstones, die glitteren echt mooi!)

zal ik morgen eens foto's posten? :)

little_birdy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-08-12 16:45

ja leuk