Zou iemand dit voor mij perfecte veulen na willen tekenen?
Channiiiej
Geplaatst: 03-07-11 21:01
Een aanvraag voor een (cadeau voor een) vriendin van mij. Wie wil dit paardje natekenen? Het liefst met ook het voor ons rechter oortje naar voren en z'n mondje dicht! Graag pb als iemand deze uitdaging aan wilt gaan
IndianVegas
Geplaatst: 04-07-11 18:40
Wie zou voor mij een tekening willen maken van Whitney? Het liefst die van ons samen maar snap dat het lastig is;)
Is er iemand die deze merrie voor mij zou willen tekenen/schilderen? Foto is via PB in groot formaat en zonder copyright te verkrijgen
Irmy
Geplaatst: 05-07-11 20:49
Dit keer een betere foto. Mijn shetlander wordt morgen ingeslapen. Ik zou degene die deze foto na zou willen tekenen erg dankbaar zijn. Groter formaat is altijd te krijgen via PB!
Ik zou het erg gaaf vinden om een mooie tekening te hebben van Sanne. Als het een mooi resultaat is wil ik de tekening natuurlijk overnemen Zelf kan ik echt niet kiezen, dus heb er 5 uitgekozen, ik ben benieuwd!
Wie wil deze voor mij tekenen met 4 vlinders erbij, het moet een tattoo worden met een erg grote betekenis voor mij.. Dus wie er tijd voor heeft heeeeel erg graag!!
Paardenmeis1
Geplaatst: 08-07-11 10:46
Ook maar eens een poging wagen, wie wil dit knappe stel op een mooie manier vastleggen? Mag alleen paard, mag alleen hond, mag samen.. ik vind werkelijk waar alles gezellig
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 09-07-11 15:24, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Een foto in link gezet, er mogen maximaal 2 foto's in een post zichtbaar zijn.
Channiiiej
Geplaatst: 10-07-11 12:07
Iemand die het leuk lijkt om Amigo na te tekenen? Het is het paardje van een vriendin van mij en zou het leuk vinden om haar een tekening te geven als verrassing Mocht je eraan gaan beginnen, zou ik graag pb ontvangen