Ik zie dat hier voornamelijk aanvragen en maar weinig resultaat gepost is. Maar toch wil ik ook een aanvraag doen. Mijn lieve kater Neal is pas overleden. Hij is doodgereden door een auto en ik mis hem ontzettend. Hij was echt ons vriendje. Ik denk dagelijks aan hem en zou graag een mooie tekening of schilderij van hem willen hebben. Helaas kan ik zelf geen schilderij maken van een van mijn eigen dieren. Om een of andere reden werkt dat niet. Zou een van de kunstenaars van bokt dat willen? Als het resultaat goed is zou ik het heel erg graag over nemen tegen (on)kosten. Of wellicht dat ik in ruil een tekening/schilderij van jouw dier kan maken?
rebeltje: enorm! ik kwam er achter dat het formaat van het doek niet klopte (action *zucht*) dus heb er een uur aan geprutst om de juiste verhoudingen van het raster te maken terwijl dat schetsje zo gedaan is
Volkoren
Geplaatst: 23-12-10 22:04
Hmm, gevalletje goedkoop is duurkoop? Ik hoop dan dat het wel werkt met je schilderij. (ik heb ook nog wat doeken van de action liggen, ik ben benieuwd )
Nou dan zien we het maar positief in, de schets is in ieder geval mooi geworden Misschien dus zijn tijd waard
haha ja, ach.. als eenmaal de schets een beetje klopt, kan er niet veel verkeerd gaan. al hoewel, ik ben een prutser in inkleure, maar dat zien we dan wel weer
Ik schilder nu ook op een action doek,. ik weet niet hoe de betere kwaliteit doeken schilderen,. maar ik vind de action helemaal niet zo erg om mee te schilderen
Misschien wil iemand mijn lieve, stoere kater met (de mooiste) gele ogen tekenen? Als je een andere foto van 'm wilt zien moet je even pben. Als je 'm gaat tekenen zou ik het ook leuk vinden als je even een pb'tje stuurt!
zo is die van mij nu,.. het is nog best wel een groot projectje (ik zie net ook dat er een stukje mist van het schilderij,. nouja,. dat maakt niet veel uit,. Zijn er tips? Dit is eigenlijk nog de opzet,. denk ik.. ik weet het nog niet.
Wwer een stuk verder,. ik hoop hem vandaag af te kunnen ronden,. ik ben al heel blij met het hoofd iig. Helaas kan ik de foto niet draaien op de PC,. waarom dat is weet ik ook niet.
X LEonie
sammyvriend
Geplaatst: 28-12-10 14:22
Even een grapje tussendoor:
(hij lijkt voor geen kanten maar heb er niet mijn ziel en zaligheid in gelegd, niet langer dan 10 minuutjes over gedaan gok ik zo)
iemand die iets heel speciaals wil maken? of naja.. speciaal? iemand die 2 foto's als het ware kan verwerken in 1 tekening zodat het lijkt of het 1 foto is. het gaat om 2 mensen, en ong zo groot als 4 rechtopstaande A4'tjes. haha wat een eisen. ik wil er best voor betalen! liefst iemand omgeving Utrechtse Heuvelrug . pb voor de details?
Appelsapje
Geplaatst: 23-01-11 13:04
Wie wil mijn 2 Portugese Waterhonden tekenen?
1. Vasco ( zou je de bovenkant van zijn hoofd erbij kunnen teken?) ,