[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Toevoegen aan eigen berichten

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 11:06

Wat rot dat het zo onverwachts uit is gegaan, sterkte :knuffel:

Interessant ook weer die info, patatveer kende ik nog niet terwijl ik dat wel vaker heb gezien bij kauwen. Super tof weer allemaal <3

gonniee

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 11:32

In Rome viel het me op dat daar veel kauw-achtigen waren met witte/grijze veren. Is dit een aparte soort of hebben die dan ook patatveren?

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-02-26 11:53

Dankjewel Telpeva! Het was echt even heel zuur maar ik heb gelukkig hele lieve mensen om me heen dus ik werd aan alle kanten lief opgevangen. Is toch ook wel weer heel speciaal <3

In Rome zou het kunnen zijn dat je bonte kraaien zag gonniee, die lijken qua kleuren inderdaad ook erg op kauwtjes. Heb je een foto?
Er zijn wel ook soorten die wat meer wit hebben en sommige mutaties maken zwarte vogels ook wit, maar met kraaiachtigen is het meestal (ongeveer 90% volgens een onderzoek) gebrek aan goed voedsel. Soms krijg ik wel eens van mensen die niet zo gezond eten de vraag of zíj een patatveer hebben, daar hou ik me wijs buiten :+

Annick75

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 12:38

Ze zeggen wel: "It's better to have loved and lost, than never to have loved at all", maar er gaat niets boven een lekker potje uit-uilen bij lieve mensen om je. Zeker als je het niet aan zag komen. :(:)

gonniee

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-26 12:47

Er komen bij mij inderdaad ook wel wat grijzige haren doorheen ja. Maar heb juist de patat afgezworen...
Het zijn inderdaad bonte kraaien ja. Mijn vogelkennis is niet van erg hoog niveau... (zwarte vogel zeg maar)