Naast haar echte bullet journal heeft ze ook "mijn bullet journal crash course" gehaald dus die leen ik nu eventjes

Maar eens kijken of ik het weer een beetje kan oppakken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Dorus schreef:Wat? Doet niet iedereen dat dan? Ik dacht dat dat erbij hoorde
Dorus schreef:Die stipjes is een dotted journal. Het voordeel ervan is dat je niet allemaal lijnen hebt die in de weg zitten bij creatief werk, maar je hebt wel een raamwerk om aan vast te houden. Om recht te schrijven of vakken te tekenen zonder alles eerst uit te moeten rekenen.
WenMLove schreef:Door dit topic lijkt het me super leuk om ook met een bullet journal te beginnen! Over het algemeen kan ik alles redelijk op orde houden maar ik houd van to-do lijstjes en overzicht, dus dit lijkt me top!
Enige punt is dat ik, mezelf kennende, alles extreem gestructureerd wil hebben, oeps. Hoe doen jullie dat? Bv. met de leuke movie, wish, to read & habit- lijstjes, zetten jullie die aan het begin van je journal, aan het begin van iedere maand oid of gewoon tussendoor, wanneer het uitkomt en wanneer je er aan denkt? Wat is de meest voorkomende opbouw een beetje?
Nog een vraagje, zijn er hier ook mensen die hun bullet journal voor studiewerk gebruiken en zo ja, hoe? Ik ben nogal van de gedetailleerde planningen namelijk als het om studeren gaat dus of dat handig is om in mn daily journal te zetten weet ik niet.En last but not least, ik zag hier in het topic (en op pinterest) regelmatig journals tegenkomen met papier waarop kleine stipjes staan ter aanduiding ipv lijntjes, is dit een bepaald soort boekje wat jullie hiervoor gebruiken? Ziet er echt heel leuk uit namelijk!
billionache schreef:De naam van het merk notitieboekje is gewoon Leuchtturm 1917
Ik zie er ook niks verkeerd aan haha.
Die 'Bullet Journal' is gewoon het type, toch?