[Info] De Zwarte Parel (howrse)

Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Tigress

Re: [Centraal] De Zwarte Parel (howrse)

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:22

Jup _O-

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 16:27

Oke, die join ik liever niet meer _O-

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-05-16 17:17

_roodvos_ schreef:
[ [url=m/JNtkkJ.png]Afbeelding[/url] ]

zo iets, met trackpad en sumopaint omdat ik te lui was om sai te zoeken :P

Zoiets bedoel je?
Afbeelding

_roodvos_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:21

jup :D

Kanto

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 17:30

AlwaysH schreef:
En dat is het drukke topic? :+

Het is al veel rustiger, er word veel minder gepraat als eerder ;)

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:52

Voor de mensjes die graag hun creaties in het frame willen maar waarbij het zelf, om welke reden dan ook niet lukt (serieus, enkel als je het zelf niet kan alsjeblieft!) mag je mij een privébericht sturen met je creatie (transparant, .PNG, of in geval van helios: groot genoeg formaat, .png of .jpg, beide prima). Ik zal van het weekend wat creaties in frames knallen. Voor mensen die mij al eerder daarvoor benaderd hebben, stuur even een reminder, dan weet ik zeker dat ik de creaties niet over het hoofd zie O:)

Hiero is mn nieuwe bruine knollie door. De rest niet. Ben erg benieuwd naar de release! ik weet toevallig dat Miri, Pups en zoefken er eentje door hebben (die van zoefken was de 24e al te bewonderen op een facebook pagina van howrse), gefeliciteerd :D En anderen, jammer zeg :( Hopelijk volgende maand succes!

@Marin; jeetje zijn Tarzan en Mozart en de rest nu weer niet door? ;( maar ik wil Tarzan en Mozart op mijn knollies plakken....
Je helios ziet er trouwens al veelbelovend uit! Pretty canine :D

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 18:54

Yasmijntje schreef:
@Ariannee, misschien is hij duidelijker met de lines erom, nu is de scheiding tussen hoofd en lijf niet zo duidelijk :j

En volgens mij staat erop wat er door is en wat niet..

Mogen de lines gewoon zichtbaar zijn dan? ( voor als ik er later een ga insturen )

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:00

Ariannee schreef:
Yasmijntje schreef:
@Ariannee, misschien is hij duidelijker met de lines erom, nu is de scheiding tussen hoofd en lijf niet zo duidelijk :j

En volgens mij staat erop wat er door is en wat niet..

Mogen de lines gewoon zichtbaar zijn dan? ( voor als ik er later een ga insturen )

Ja hoor, er zijn zat creaties met lijnen er omheen (zowel cartoon creaties als wat meer realistische creaties met hier en daar wat subtiele lijnen). Let alleen wel op dat je voor de zwarte parel niet mag overtrekken. Verder leer je naar mijn mening ook vrij weinig van overtrekken. Ik denk dat je beter de ruwe lijnen kan overtrekken (kijken welke vormen je kan vinden ineen paardenlijf; denk daarbij aan bolletjes als gewrichten, driehoeken, ruitjes, vierkantjes en bijvoorbeeld een paardenlijf kan je in zijn geheel zien als een grote boon qua vorm), daarna die ruwe lijnen en de originele foto naast je neer leggen en dan kijken of je zelf de verhoudingen goed kan krijgen. Het is daarbij ook juist goed als jou tekening afwijkt van je voorbeeldfoto, dus als hij iets anders wordt maar wel gewoon in verhouding is (daarbij helpen die vormen), dan ben je super goed bezig :j

Ariannee

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:11

Bedankt voor de uitleg :D

puppy1128

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:33

Dit is toch wel deprimerend om te zien _O-
Afbeelding

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:39

Je hebt er iig 1 door, hier weer niks _O-
Maar ik geef niet op, we blijven doorgaan!

Ja, snap er nog altijd niks van bim. Maar de aanhouder wint, ooit worden ze hem zo zat te zien dat ze hem wel moeten accepteren _O- En merci! Ik hoop dat ik er wat leuks van weet te maken met de helios :D

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:57

Ik ga je even mailen Bimmerd want het lukt me echt niet met die Heliossen :+

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 19:58

Bimmerd schreef:
Voor de mensjes die graag hun creaties in het frame willen maar waarbij het zelf, om welke reden dan ook niet lukt (serieus, enkel als je het zelf niet kan alsjeblieft!) mag je mij een privébericht sturen met je creatie (transparant, .PNG, of in geval van helios: groot genoeg formaat, .png of .jpg, beide prima).

Oh dan zal ik je niet lastigvallen, want het lukt me wel om het erin te zetten. Maar die kwaliteit is zo betreurend, geen idee waarom? :+

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:02

Zoefken schreef:
Bimmerd schreef:
Voor de mensjes die graag hun creaties in het frame willen maar waarbij het zelf, om welke reden dan ook niet lukt (serieus, enkel als je het zelf niet kan alsjeblieft!) mag je mij een privébericht sturen met je creatie (transparant, .PNG, of in geval van helios: groot genoeg formaat, .png of .jpg, beide prima).

Oh dan zal ik je niet lastigvallen, want het lukt me wel om het erin te zetten. Maar die kwaliteit is zo betreurend, geen idee waarom? :+

Gebruik je GIMP? Met dat programma hoor ik dat namelijk vaker. Ook in dat geval wil ik ze met alle plezier erin zetten hoor ;) Het ging me meer om de mensen die te lui zijn om zelf te prutsen, niet om mensen die de kwaliteit niet goed krijgen zelf, of die het gewoon helemaal niet lukt om het in het frame te zetten.

OutOfTheWood

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:07

Bij mij lukt het totaal niet en telkens gaat alles scheef en fout, dus heb je gemaild !
Hoop dat ik nu dan 3 Heliossen in kan zenden alleen nog geen idee vanaf welke server :+

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:23

Afbeelding
Begin nu weer op een punt te komen dat ik benieuwd ben of dit wel goed gaat komen _O-

Zoefken

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:28

Bimmerd schreef:
Gebruik je GIMP? Met dat programma hoor ik dat namelijk vaker. Ook in dat geval wil ik ze met alle plezier erin zetten hoor ;) Het ging me meer om de mensen die te lui zijn om zelf te prutsen, niet om mensen die de kwaliteit niet goed krijgen zelf, of die het gewoon helemaal niet lukt om het in het frame te zetten.

Ik sla ze op vanuit Gimp als .png en daarna zet ik ze erin met ps!

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 20:57

@Martin, yep je mail is ontvangen +:)+

@Marin; Ga weg jij, dat gaat zeker goed komen! ziet er tot nu toe echt al heel gaaf uit :D Als ik je een kleine tip mag geven, probeer de mist eens een beetje lichtpaars/lichtblauw te maken. Werkt vaak toch net wat beter dan wittige/grijze kleuren. Zeker doorgaan jij! Gaat vast geweldig worden :D

@Zoefken, heb je wel eens geprobeerd je creaties op te slaan als .PSD in GIMP > Die openen in PS en dan in frame zetten? Misschien komt het puur door de .png extensie waarbij GIMP denkt "jo laat ik de kwaliteit drastisch omlaag halen +:)+". Als je dan nog steeds kwaliteitsverlies hebt, stuur ze maar gewoon deze kant op hoor!

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:02

Ben van plan er een bloedmaan bij te maken, dus ik ga er een rode gloed in proberen te krijgen :D In theorie zou dat er bij moeten passen dan :')
Bedankt! Ik heb mijn watercolor brushes er maar even bij gepakt, even wat kleur erin durven maken...om een of andere reden gaat dat makkelijker met die brushes _O-

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-05-16 21:13

Aah ja in dat geval, probeer rood Marin <<) Ik ben super benieuwd, het klinkt gaaf :D

Bimmerd

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:52

Oo, ik spiekte even in de Internationale topics en blijkbaar vallen elegante roze paarden in de smaak. Ik denk, die info drop ik hier maar even O:)

Tigress

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:54

Ik ga mijn paarden hun kleuren omzetten naar roze _O-

Werkt het ook voor heliossen? Want dan krijgt mijn badass wolf nog even een roze strikje :')

its_daantjee

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 00:56

neee neee neee geen roze strikje tigress ! dan koop ik je helios niet meer :')

Yasmijntje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-05-16 07:54

Aaah, in dat geval maak ik mijn bruine paard van net maar roze..

En jongens, jullie kunnen mijn vacht kiezen! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

AlwaysH

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-05-16 08:09

Had je een Fries ingestuurd? Of was dat iemand anders?