Moderators: Essie73, ynskek, Ladybird, Polly, Muiz, Telpeva, NadjaNadja
Ariannee schreef:Yasmijntje schreef:@Ariannee, misschien is hij duidelijker met de lines erom, nu is de scheiding tussen hoofd en lijf niet zo duidelijk
En volgens mij staat erop wat er door is en wat niet..
Mogen de lines gewoon zichtbaar zijn dan? ( voor als ik er later een ga insturen )
Bimmerd schreef:Voor de mensjes die graag hun creaties in het frame willen maar waarbij het zelf, om welke reden dan ook niet lukt (serieus, enkel als je het zelf niet kan alsjeblieft!) mag je mij een privébericht sturen met je creatie (transparant, .PNG, of in geval van helios: groot genoeg formaat, .png of .jpg, beide prima).
Zoefken schreef:Bimmerd schreef:Voor de mensjes die graag hun creaties in het frame willen maar waarbij het zelf, om welke reden dan ook niet lukt (serieus, enkel als je het zelf niet kan alsjeblieft!) mag je mij een privébericht sturen met je creatie (transparant, .PNG, of in geval van helios: groot genoeg formaat, .png of .jpg, beide prima).
Oh dan zal ik je niet lastigvallen, want het lukt me wel om het erin te zetten. Maar die kwaliteit is zo betreurend, geen idee waarom?
Bimmerd schreef:Gebruik je GIMP? Met dat programma hoor ik dat namelijk vaker. Ook in dat geval wil ik ze met alle plezier erin zetten hoorHet ging me meer om de mensen die te lui zijn om zelf te prutsen, niet om mensen die de kwaliteit niet goed krijgen zelf, of die het gewoon helemaal niet lukt om het in het frame te zetten.