[SCH] Schilderen op nummer

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Anoniem

Re: Schilderen op nummer

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:48

Of paypal :j en dat kan je aan je rekeningnummer koppelen

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 18:49

hmm :P dan maar op zoek naar een paypal account :P

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:35

Ja, met paypal kan ook. :)

Zoals gezegd, die lui van Paintworks hebben bijna altijd wel een kortingsactie lopen, en als er toevallig eentje niet is, dan heb je er waarschijnlijk nog wel een in je mailbox of op een papiertje dat je als reclame krijgt bij je bestelling. En anders gewoon even een paar dagen wachten tot een andere kortingsactie verschijnt. *grin*

40 % korting is trouwend erg leuk als je zo'n combo pakketje neemt van twee kleine paintings, bv de white stallion en mother's pride, dan heb je namelijk *en* de paar dollar korting omdat het zo'n combo is, plus de 40 % (die dus over dat hele bedrag gaat ipv van over 1 van de 2 paintings). El cheapo, zeker met de lage dollar.

edit: en de vogeltjes, met blauw nr. 50. Ben erachter gekomen dat het niet perse dikke verf is; in het potje is het prima, maar het wordt kennelijk heel snel (te snel) droog als het eenmaal op de penseel zit. Verft in elk geval niet makkelijk.

Ziet er trouwens beste wel sinister uit zo... }>

Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Dallista op 21-01-13 20:41, in het totaal 1 keer bewerkt

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:40

Ze hebben alweer een nieuwe kortingsactie van 40% zag ik _O-
Zit toch ernstig te denken om die Japanse tuin te bestellen of misschien een combopakketje met paarden...

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 20:43

Ohh Dalista vind hem wel heel leuk al!

En die 40% ga ik ook zeker gebruik van maken.. O:) Wel een goed idee, zo'n combo pakketje te nemen! Ik wil héél graag die Wise Owl, volgens mij is die er ook in combi pakket. Moet alleen even wachten tot mijn paypal account dus goed geregistreerd is.. Jeej! :D

Zo, ik heb eindelijk ook eens tijd om avondje te schilderen dus ga er nu echt voor zitten! :D Muziekje aan en ontspannen maar :)

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:13

AnoukS_ Hoe gaat dat paypall.. ?

AnoukS_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:16

op www.paypal.nl kan je een account maken, registreren is heel simpel en wordt gelinkt aan je bankrekening. Dan gaat Paypal binnen 2-3 dagen een heel klein bedrag storten 2 keer (<1 euro) en dan moet je via je paypal account dat koppelen. Dat is de bevestiging van je emailadres aan je rekeningnummer zeg maar. Daar moet ik nu dus ook op wachten hihi.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-13 21:47

AnoukS_ schreef:
En die 40% ga ik ook zeker gebruik van maken.. O:)

:D
Ik vind het ook wel een leuk aanbod, maar ja... ik heb eigenlijk inmiddels alles wel van Paintworks dat ik leuk vind, behalve eentje, maar die is niet (meer?) verkrijgbaar op hun eigen site. Hij heet Music by Candlelight, staat bv. wel op amazon.com. Ach, lomt nog wel een keertje, ik heb nog genoeg anderen liggen, krijg ik de komende paar jaar niet af met alle 'tig andere hobbies en werk. :o

XxLiEsJuHhxX

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 11:59

Zoo ik ben ook weer een kleurtje verder gekomen. :) Nu is het het wel waard om te showen.. :P
Afbeelding

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:43

Nice! Ik ben ook weer veer gekomen maar dat is met een royal langnickel...had er zoveel in 1x besteld dat ik die wel af moet maken van mijzelf. Ben nu bezig met die 3 galoppeerden paarden en heb al wat ideeen om de paarden mooier te maken. Maar ga hem eerst afmaken en dan aanrommelen met die paarden. De achtergrond hou ik gewoon zoals die is..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 12:52

Hoe lang duurt het gemiddeld bij jullie voor je je PW binnen hebt trouwens? Kan niet wachten tot ik aan de slag kan :D

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:15

ligt eraan waar je hem hebt besteld;)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 13:59

Kiki, ik denk dat Jans PaintWorks bedoelt, en bij PW zelf besteld heeft.

Tussen de bestelling en het verzenden kan een aantal dagen zitten, en daarna moet je gewoon een beetje mazzel hebben. Uitgaande van economy shipping (dus niet die enge dure optie van 'tig dollar!) moet je toch wel zo'n twee weken rekenen vanuit de Verenigde Staten. Kan wat korter zijn, kan wat langer zijn (als ze zin hebben versturen ze kennelijk soms ook met een snellere optie, inc. tracking number, geloof dat hier iemand was die had had?), maar in principe zou ik altijd wel van 10-12 werkdagen uitgaan... en het kan altijd wat korter or langer worden.

edit: verzending gaat trouwens via Herschnners, geloof ik, dat zit ook in de VS.
Is misschien ook nog leuk om deze site eens te bekijken!!

http://www.herrschners.com/dept/PaintbyNumber+2.aspx

Hier hebben ze ook heeeeeeeeel veel van PW, inc een aantal die ze op hun eigen site niet (meer?) hebben. Heel interessant... :D
Laatst bijgewerkt door Dallista op 22-01-13 14:08, in het totaal 3 keer bewerkt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:00

PW en besteld op de site zelf ja :D

Ik heb gewoon voor USPS gekozen :j

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:24

Dat was ik ja, dat was in een (dikke) week van bestellen tot verzenden klaar := En ik had voor de goedkope verzendoptie gekozen (anders wordt het onbetaalbaar. Jammer trouwens, als je 2 grote paintings besteld, moet je dus gelijk voor die dure verzendoptie kiezen -O- ).

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:55

Voor usps economy staat trouwens tot 21 dagen, maar mijn ervaring is dat het wel wat sneller kan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 14:56

Ik bestel ook altijd nagellak via de USPS economy / flat rate en dat duurt meestal een dag of 10 :j

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 15:02

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:02

Nerwen schreef:
Ik vind deze van Plaid stiekem ook wel snoezig: http://www.herrschners.com/product/Buci ... umber.aspx
Wel een grappige stijl, doet bijna een beetje abstract aan :)

Da's wel een schatje!

Ze hebben Paintworks en Dimensions apart staan, maar da's weer die verwarring; Dimensions is, dacht ik, de needleworks afdeling van EK Success brands. :o

Citaat:
Herrschners is met de Schipper paintings trouwens wel èrg duur!

Tja, dat is, voor hun, import. Schipper is Duits (Nürnberg). Voor retailers in de VS betekent dat overzees importeren. Die kosten, en het feit dat ze een reseller zijn (!) moeten ze ergens uit halen, dus dat wordt vrolijk doorberekend aan de koper, plus nog wat extra's. Daarom altijd handig om in elk geval bij het land van herkomst te blijven (of zo dicht mogelijk; Schipper is waarschijnlijk het goedkoopst als je in Duitsland koopt). Zodoende kan je ook wel Paintworks in Europa kopen, maar dan betaal je je wel blauw, omdat die third party sellers dan weer hun import kosten op je doorberekenen, en altijd nog heel wat meer erbovenop doen. :(

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:05

Heb ook zo'n zin om nu weer verder te schilderen maar ik ben echt verschrikkelijk lui vandaag! Lig al de hele dag op de bank en moet de hond nog uitlaten, het hele huis soppen, boodschappen doen, koken en de was binnenhalen. En voer helemaal niks uit ;)

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 18:54

Toch leuk, Herrschners, maar via amazon.com was de Music & Candlelight een paar dollar goedkoper. *besteld*

Nerwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:53

kiki1983

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 19:54

Ik wil ook weer bestellen maar ben met deze nog lange niet klaar, als die klaar is wil ik die aanpassen. Dan heb ik er nog 1 liggen die ook af is maar die ik aan wil passen en dan heb ik er nog 1 in de verpakking zitten.

Dallista

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-13 22:56

Dallista schreef:
Toch leuk, Herrschners, maar via amazon.com was de Music & Candlelight een paar dollar goedkoper. *besteld*

...en weer gecancelt, en bij Paintworks zelf besteld (goedkoper natuurlijk met die korting). Zag ik hem ineens er toch bij staan toen ik op mijn ipad aan het browsen was. Grote vraagtekens, op de laptop niet, op de ipad wel...?!

En toen kwam de aap uit de mouw:

de ene site is http://paintworks.eksuccessbrands.com/d ... umber.aspx

de andere is http://www.eksuccessbrands.com/paintwor ... tm?bid=387

nou ja, duidelijk dus, het was me al vaker opgevallen dat er iets raars was, maar nu snap ik hem eindelijk. Nou ja, geen idee waarom ze twee sites hebben, maar wel handig om erop te letten dus dat de eerstgenoemde (naar mijn idee, althans) meer heeft dan de tweede.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-13 12:47

Ik wil een track en trace code, maar die krijg je met de gewone post zeker niet? (Dus niet de dure verzendoptie, maar de gewone USPS economy)