@nijntjuh94: Ik had ook geen werk beschrijving maar ben gewoon gaan prutsen en proberen.Dat levert vaak ook de mooiste dingen op.
Eefsoll
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 12:36
Je hebt ons allemaal aangestoken paxine! Vind ze ook echt heel leuk! Waar haal je zon sluiting vandaan? Heb al gegoogled, maar geen resultaat. (waarschijn niet de juiste zoekterm )
ik vind ze ook super leuk! ga miss ook nog maar es wat proberen voor onze golden;)
paxine
Geplaatst: 25-04-10 17:40
Ik heb die clips bij een soort van ijzerhandel winkeltje gehaald.Ik weet eigenlijk niet eens hoe ze heten clip-sluiting mss?
Ik ben er nog een aantal aan het freubelen,denk dat ik ze meeneem naar de vrijmarkt.Hopelijk is er animo voor.Moet alleen nog een beetje leuke prijsjes verzinnen,moelijk vind ik dat altijd
Ik zat te denken aan 5 euro voor de bandjes met 2 strengen 7,50 voor de bandjes met 3 strengen 10 euro voor de bandjes met 4 strengen. Dan heb ik in ieder geval m,n materiaal kosten eruit.Ik weet nl niet wat een gemiddelde honden bezitter uit wil geven aan een bandje.Ben bang dat als ik het te duur maak niemand iets wil kopen,en het lijkt me juist zo leuk om veel honden met door mij gemaakte halsbanden te zien lopen
Licht er eigenlijk aan de afwerking en aan hoe stevig het is, dat zie ik niet op de foto's (positief hoor, dat hoor je ook niet te kunnen zien ). Denk dat je nog aardig goedkoop bent, het is immers handgemaakt
paxine
Geplaatst: 25-04-10 21:57
Manlief knoopt het koord op een bepaalde manier een aantal keer en smelt het dan ook nog eens geloof ik.Helemaal precies weet ik het niet.Dat is zijn geheim zegt 'ie Ik laat m,n heule grote Duitse herder ermee uit (4 strengen band).Die weegt 40 KG en trekt soms behoorlijk als hij wat ziet.Band houdt het prima M,n Jack russeltje heeft er ook één maar dan met 3 strengen.Deze is ook nog helemaal ok.Dus stevig zijn ze zeker wel.
paxine
Geplaatst: 25-04-10 22:09
Nog één keer spammen met een nieuw motiefje
Eefsoll
Geplaatst door de TopicStarter: 25-04-10 22:10
Nja ik ben nogal een geld smijter als het gaat om hebbe-dingetjes zoals deze Zou idd eerst eens zo beginnen en dan hoor je waarschijnlijk wel aan de reacties van de mensen of je goed zit qua prijs!
paxine
Geplaatst: 25-04-10 22:15
Dan hoop ik dat er een hoop "geld-smijters" aan mijn kraam komen op de vrijmarkt