Misschien vindt iemand het leuk om mijn knul na te tekenen (ik zou het in elk geval super vinden). Ik heb een paar uitdagende foto's uitgekozen, ik weet niet of dat is wat jullie zoeken?
Misschien zou iemand het leuk vinden om Zyrano na te tekenen, is een leuk cado voor mn nicht, ze krijgt nog wat van me te goed en dit zou erg leuk zijn! Wil er ook wel iets voor betalen mocht het geworden zijn wat ik in gedachte had.
Wat een prachtige kitten HEEL misschien als ik tijd kan vinden, ga ik een poging wagen, maar verwacht niet te veel,,
LeonieL
Geplaatst: 24-06-09 12:13
Beter laat dan nooit zal ik maar zeggen !
Mijn tekenmapje is héel leeg xD Er staan een stuk of 5 foto's in, maar er zit niks in waarbij ik denk:'daar wilik nu aan beginnen' dus ik dit topic door gestruint, maar ik kwam geen leuke hoofdfoto's tegen van :pups,babykonijntjes,kittens, en ander babyspul (veulens en paarden niet, die heb ik nog wel genoeg xD) Weet jij wat?(foto's van de vorige pagina heb ik al opgeslagen Xx
Mocht iemand de behoefte hebben een steigerend paard na te tekenen (mij mag je ervanaf denken.. )
Voor grote versie even pben!
SIEMxFUNNY
Geplaatst: 24-06-09 12:45
Ik wil de grote versie wel hebben. Heb je trouwens nog meer mooie foto's van jou en je pract paard (vast wel ) Ik wou jouw paard namelijk altijd nog een keer tekenen
Aaaa die kip is tof! Ik heb m opgeslagen en het stijgerende paard ook. En ook ik ben benieuwd of je nog meer foto's hebt Myukii ? Vooral een hoofdfoto zou ik nog fijn vinden erbij. Dan maar ik een tekening van het hoofd met steigerend erbij.
Misschien dat iemand dit knappe hondje ook nog wel leuk vindt om te tekenen?
Of mijn rode kater (die ons helaas vorige zomer verlaten heeft *snif* ).
Elanor
Geplaatst: 24-06-09 18:57
Myukii, wat een gave foto is dat zeg! Volgens mij is daar weinig aan toe te voegen met een schilderij. Zou je mij (desondanks, hihi) een PB'tje met een wat grotere versie willen sturen als je die hebt?
elinebakker
Geplaatst: 24-06-09 19:08
Kwam deze foto nog tegen, groter formaat kan via de mail