Ik moet ook nog weer twee baby cadeaus haken.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Shiloh schreef:Hoe is het met al jullie haak projecten?
Ik heb mijn haaknaalden weer eens uit de kast getrokken en met een nieuw project bezig voor de winter.
Een poncho.
[ Afbeelding ]
Ben ergens halverwege. Hij moet natuurlijk ongeveer zo lang worden als mijn armen. Er komt nog een boord aan in de zelfde kleur als de kraag. Ook ga ik nog een bijpassende muts maken.
Recent heb ik ook geïnvesteerd in nieuwe haaknaalden. Heb eindelijk de set van clover gekocht. Had ik jaren geleden moeten doen. Wat een verschil maakt dat zeg!! Glijd zoveel soepeler door mijn haren heen.
Had hiervoor een goedkopere ergonomische set voor 15 euro of zo. Was op zich prima. Maar niet te vergelijken met de naalden van clover.
JPitty schreef:Mijn breiwerkje is af, dus ik ben weer aan een amigurumi begonnen. Alleen daar loop ik altijd tegen een probleempje aan bij het minderen. Nu ook weer: ben met het kopje bezig en moet dus minderen om een bolletje te krijgen. Alleen worden tijdens het minderen de ruimten tussen de steken steeds groter... Bij het meerderen is alles mooi strak, bij minderen lijkt het wel een visnetIk minder zoals ik het patroon staat, door op bepaalde plekken twee steken samen te haken. Ik denk dat ik iets fout doe, maar wat? Heeft iemand een tip voor mij?
Foaly schreef:*negeert rode letters*
Weet iemand een fysieke handwerkwinkel met een goede selectie tunische haaknaalden(sets)? Het aanbod in de Pipoos bestaat uit één lange naald van 3,5 mm waar je net niets mee kunt, en ik wil liever eerst wat in het echt bekijken en vasthouden voordat ik bestel. Ik woon in Den Haag maar ik kan in het weekend gratis reizen, dus roep maar