Ik heb inmiddels maar een facebook pagina gestart met al mijn haaksels, het worden er zoveel en ik vind ze zó leuk dat ik ze wel wil delen met de rest van de wereld
Het jurkje is schattig! Misschien was een andere kleur fijner geweest, het is nu een heel blij roze konijn met een donker jurkje, als je snapt wat ik bedoel. Bedoel het trouwens totaal niet banketstaaf!
wauw ook al zo mooi ook wel een heel werk geweest om te maken
Shiloh
Geplaatst: 24-03-24 13:15
Daar heeft wel wat uurtjes ingezeten ja
Maar heel blij met het resultaat!
Heb besloten dat die in mijn werkkamer komt te liggen als deken voor als ik het in de winter koud heb tijdens werken. Op de bank ben ik anders bang dat mijn hond hem stuk zal maken door er met zijn nagels in te blijven hangen.
Klein schopje..... gaan er toevallig nog bokkers naar de kreadoe morgen?
Pluttersput
Geplaatst: 27-04-24 14:55
Ik ben niet geweest, heb wel van een vriendin 2 hele schattige patronen gekregen
Ik heb zon leuk patroon weer gevonden... Voor een klein meisje maakte ik een klein paardje als kraamkado. Helemaal naar tekening van het paard van mamma. Komt uit het boek PicaPau.
Wilde zelf ook aan de slag met dit patroon, maar snap niet zo goed hoe ik van een magic ring van 13 chains naar een rij van 26 kom. Mijn rij blijft na R1 maar 13 hebben in plaats van de 26 die er staat.. iemand die het toevallig kan uitleggen?