En mijn tekening is op fotokarton

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Het is gewoon zonde dat je een tekening laat taxeren waar stukken vanaf zijn omdat het niet onder de scanner past. Probeer er dan een goede foto van te maken of scan het andere stukje ook en plak het aan elkaar met behulp van een fotobewerkingsprogrammaCitaat:........ *tekst verwijderd* ......... Daarnaast is het zeer opvallend (zoals ik hierboven ook al zei) dat de presentatie van veel werk ronduit slecht is. Te fletse scans, onduidelijke bewogen foto's die vaak ook nog te donker zijn. Taxeren kost een hoop tijd, het zou fijn zijn als de presentatie van het werk net zo serieus genomen werd als dat we met het taxeren ervan doen[/i]
Lontje schreef:Ik quote mezelf maar evenvan 2 pagina's terug
Het is gewoon zonde dat je een tekening laat taxeren waar stukken vanaf zijn omdat het niet onder de scanner past. Probeer er dan een goede foto van te maken of scan het andere stukje ook en plak het aan elkaar met behulp van een fotobewerkingsprogrammaCitaat:........ *tekst verwijderd* ......... Daarnaast is het zeer opvallend (zoals ik hierboven ook al zei) dat de presentatie van veel werk ronduit slecht is. Te fletse scans, onduidelijke bewogen foto's die vaak ook nog te donker zijn. Taxeren kost een hoop tijd, het zou fijn zijn als de presentatie van het werk net zo serieus genomen werd als dat we met het taxeren ervan doen[/i]
Lontje schreef:uhm... scanner los trekken van de muur is geen goed idee![]()
![]()
Heb je geen digitale camera dat je er een foto van maakt? zo doe ik het met de tekeningen die ik niet onder de scanner krijg (lees: het meeste van mijn werk is te groot![]()
)
Ik heb in de beginpost tips staan over hoe je het beste resultaat kunt krijgen als je foto's maakt en ik geloof dat er ergens (bij UK of CB) ook een stickie is over het maken van foto's?
Het is zo zonde namelijk, zit je al die tijd hard te werken aan een tekening en dan krijg je er geen goede digitale versie van