Met een nieuw thema ga ik ook weer proberen mee te doen.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Citaat:de vorm van perspectief waarbij het object vanaf een veel hoger punt bezien wordt dan de locatie van het object.
Signe schreef:Ooooh wat een leuke challenge.. ik heb een drukke maand voor de boeg. Maar ik hoop er even tijd voor te vinden.
Ik ben in een zelfportret + stilleven challenge geraakt. In het schets stadium met paard maar ben zonder paard verder gegaan.. wat denken jullie moet ie er toch bij? Misschien als schets?
[ [url=m/pGcXYV.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kleur thumbnails
[ [url=m/sV6Mgf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Af?
[ [url=m/pbqiio.jpg]Afbeelding[/url] ]
Schets
Polarize schreef:Eerste testprint van mijn lino snede! Moet nog een paar dingen fixen, en iets hebben om goed gelijkmatig de print te kunnen drukken, want dat ging nu wat mis. Maar ik ben er enorm blij me voor een eerste keer met een nieuw medium werken!
[ [url=m/3OSs6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kaatastrof schreef:Polarize schreef:Eerste testprint van mijn lino snede! Moet nog een paar dingen fixen, en iets hebben om goed gelijkmatig de print te kunnen drukken, want dat ging nu wat mis. Maar ik ben er enorm blij me voor een eerste keer met een nieuw medium werken!
[ [url=m/3OSs6P.jpg]Afbeelding[/url] ]
Ik val even binnen, maar de toch nog voor mij beste methode (naast mijn pers) is je papier op je blok leggen en dan met een lepel wrijven. Je mag best wat druk uitoefenen, maar let op dat je papier niet te hard plakt aan de inkt en het zo kapot trekt (ik spreek uit ervaring).
Je roller moet bedekt zijn met een "fluweel" laagje inkt.Dan zit er genoeg op normaal gezien.
Ik kruip nu weer onder mijn meeleessteen. Ikzelf zit in een art-block en heb denk ik door de zomer minder zin om creatief bezig te zijn. Doodzonde, want ik ben verhuisd en heb mijn eigen atelier ruimte.Komt vast wel weer.
Jindai schreef:Toffe tekening, Polarize! Heel vrolijk!![]()
Gave whale shark, PotjeMayo!Klei staat hier ook nog wel op het lijstje, maar tijd hè
![]()
Super mooi zijn ze, Signe!Mooie locatie ook om ze te laten zien!
Toch leuk spul hè, die krijtjes! Ga je je tekening hier ook plaatsen, Coco4life?