Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

Voor de liefhebber:

Ze zijn wel duur idd.
Ik volg een aantal van die mensen op Instagram en het lijkt me zó gaaf om er inderdaad ooit eentje helemaal vanuit het niets op te bouwen.
Ik vind het vooral leuk om te zien hoe niet alleen je eigen vaardigheden zich ontwikkelen, maar ook de manier waarop je dingen ziet. Toen ik deze maakte, dacht ik dat het echt anatomisch allemaal kloppend was en dat het licht en schaduw echt spot on was en dan kijk je er nu naar en denk je: eh... nee.
En je leert ook alleen maar door te doen en te oefenen, dus wat dat betreft is het wel leuk om dat soort dingen te bewaren en te zien welke ontwikkelingen je hebt doorgemaakt. Maar juist daarom lijkt het me ook leuk om een draw this again te doen, om echt het verschil te kunnen zien.
.Mkango schreef:Wat balen van je dipje, Seven! Je modelpaard ziet er wel goed uit! Wat voor een is het? Ik hoop ook binnen afzienbare tijd wat te kunnen gaan doen met modelpaarden - dat is iets wat ik al heel lang wil.
henny_w: over vooruitgang gesproken, ik stuurde van de week Zebrastreep hier op Bokt een kleine compilatie van dingen die ik gemaakt heb toen ik een jaar of 13 of zo was.Voor de liefhebber:
[ Afbeelding ]
Ik ben nu bezig aan een Draw This in Your Style challenge op Instagram, maar misschien dat ik hierna een 'draw this again' ga maken van een van deze drie gedrochten.
. Ik heb eem tijdje terug ook oude tekeningen terug opgezocht, van de middelbare e.d.. Leuk om te zien.
En de vleugels kunnen ook niet lang wegblijven, haha.
Je hond ziet er ook al heel veelbelovend uit! 
), maar langzaam beginnen er wat kwartjes te vallen.
Mooi begin van je tijger.
. Ik zou t riet ook weghalen
. 

Seven schreef:Ayasha
Mooi al je hond
Van de doodles ga ik voor de raaf prachtig.
Mkango
Mooie kleuren bij je tijger, de achtergrond past er echt mooi bij
Mooi jis
Het riet inderdaad ik wou het zeggen maar dat is al gedaan
Verder heel mooi
Janouk
Wat toevallig ook een watervogel, ben zelf ook met een druifsijsje bezig
Mooie kleuren zo in de schaduw van de hals
Mijn anti dip tekening, even doelloos veertjes tekenen
[ [url=m/CTgsBR.jpg]Afbeelding[/url] ]
.
?
_San87_ schreef:Selina schreef:Hier ook een dip. Maar dat komt ook omdat ik nu elke dag bezig ben met fotografie. En de sneeuw was een unieke gelegenheid natuurlijk.
Maar ik ga m’n derrière nu op m’n stoel planten en tekenen.![]()
Janouk: Vind het een geslaagde poging hoor. Vooral de voorpluk
Wat ga je tekenen?