[VER] mijn vriend is geen crimineel

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

MarjanB

Re: [VER] mijn vriend is geen crimineel

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 10:30

Ze wordt vast gered door vier heldhaftige knappe jongens :+

Wel spannend zo TS!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 11:35

De volgende dag zie ik dat het bed leeg is. Beneden hoor ik gerommel. Volgens mij is Jeff in de keuken bezig.

Ik besluit mijzelf klaar te maken en naar beneden te gaan. Jeff is bezig de tafel te dekken voor een ontbijtje. "Er zijn wat mensen, opgepakt van de groep." zegt Jeff

"Hoe weet je dat?" vraag ik.

"Ja, hoor ik net van Vera" Jeff kijkt mij gespannen aan. "Vera wil haar geld van de vliegtickets terug, en ze wil ook alsnog zo snel mogelijk de operatie, " als ik dit niet wil regelen, dan gaat ze mij aangeven, met de informatie die ze van mij weet, heeft ze gezegd."

"De politie zal toch niet veel doen," zeg ik. "Je weet hoe dat gaat."

Jeff schudt zijn hoofd... "Ik moet de terug-reis nog betalen, veel geld heb ik niet meer Streep, de groep zoekt mij en als de politie mij vind, heb ik helemaal een probleem."

"Misschien is het juist goed even te zitten, Jeff," besluit ik "dan kun je met een schone lei verder."

"Ja, en hoe moet ik met jou dan een toekomst opbouwen?" Jeff kijkt mij geïrriteerd aan.

"Wij redden dit Jeff!" Ik ga weer naar school straks en ik ga ook werken in de supermarkt. "We zijn nog jong en hebben de tijd!"

Jeff schudt nogmaals zijn hoofd. "Als ik gepakt wordt dan is er een kans op afrekening in de gevangenis." "Je weet daar niks van Streep!" "Maar het is gevaarlijk!"

"Jij hebt beloofd te stoppen!" je zal toch ergens moeten beginnen" antwoord ik.

Jeff heeft inmiddels het ontbijt klaar gemaakt voor ons en schuift tegenover mij aan. "Streep, beloof je, dat mij nooit meer zal laten vallen?"

Ik kijk Jeff aan en pak zijn hand vast. "Ja, dat beloof ik" Kom we gaan eerst eten en dan ga ik even op de camping nog afscheid nemen van de buren.

"Afscheid? Zegt Jeff verbaast." Maar dat is toch helemaal niet nodig?"

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 11:40

Zoooooo heerlijk door alle 42 pagina's door gegleden...
Ik ben fan

Zeeuwtje68

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 14:36

Ik ben ook fan wat een leuk en super spannend verhaal :)

miesnaom

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 15:56

Ahhhh zo leuk! Het leest heerlijk weg. Ik denk als het een boek zou zijn dat ik het in 1 klap uit zou hebben. Zo spannend dat het is

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:16

Niet veel later, als alles in de auto geladen is voor de terugreis naar Nederland, staan Jeff en ik oog in oog met Sam, Geert, Felix en Joshua.

Een veel ongemakkelijker moment had ik niet kunnen creëeren. Jongens, ik kom afscheid nemen zeg ik. Jeff, heeft mijn hand vast en knijpt er, nog net niet, zo hard in dat deze blauw wordt. Hij staat naast mij alsof hij mijn beveiliger is.

Sam krapt even achter zijn oren en kijkt mij een beetje schuin aan. "Eh, oké..." zegt hij

Joshua staat met zijn benen wijd en zijn armen over elkaar. Zo lijkt hij nog breder dan dat hij al is. "Oké, meisje". zegt hij

Hierdoor voel ik mij gelijk een kop kleiner.

Geert en Felix houden beiden hun mond dicht en kijken ons een beetje schaapachtig aan.

"Ik wil jullie bedanken", zeg ik "Bedankt dat jullie er waren juist op de momenten dat ik dit het meeste nodig had!"

Ik loop naar Sam en geef hem een knuffel en dan loop ik naar Joshua.

"Wie wet treffen we elkaar nog," zegt hij..

Beide vermoeden we van niet. Toch voelt het fijn, dit zo afgesloten te kunnen hebben, met de mannen. Eén voor één, kijk ik ze alle vier aan. Dan pakt Jeff mijn hand weer vast en lopen we samen naar de auto.

Op de auto-radio draait het volgende nummer: "Mad About You" van Hooverphonic

Willl65

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:20

Volg

MarjanB

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:21

Oh TS nu mag je niet meer stoppen hoor!

Avalanche

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:22

Ok nu is ze gewoon stom bezig.

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 16:32

Zo veel onverwachte wendingen :D

Kmbly

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:12

Het voelt als een doolhof :))
Wanneer je telkens een pad in gaat dat doodloopt dus je terug valt op 1 pad dat je telkens neemt 8)7

PrizTwir

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:16

Ooohh wat spannend weer!!

paddraigh

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:32

Jatsie wat ben ik nieuwsgierig hoe het verder gaat......

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 17:40

paddraigh schreef:
Jatsie wat ben ik nieuwsgierig hoe het verder gaat......

Hahahahahah Jatsie, wat een prachtig woord, die neem ik op in mijn woordenboek!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 18:31

Ik vermoed dat jullie even moeten wachten op een update, wel kunnen jullie 't nr opzoeken, om in de stemming te komen. ;)

Morgen heb ik even een wat drukkere dag. Bedankt voor jullie reacties en fijne avond! :)

nine1987

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:30

Ben je dan druk aan 't bevallen? *shock*
DAT KAN ECHT NIET!!!!!
Het is veel te spannend... :):)

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:32

Als je idd aan het bevallen gaat, heel veel succes!! *\%/* Dat alles maar goed mag gaan en je straks een wolk van een baby hebt! <3 (Mocht je nog niet gaan bevallen, heb ik het maar alvast gezegd voor als je later wel gaan bevallen :+ )

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:47

idylle schreef:
Als je idd aan het bevallen gaat, heel veel succes!! *\%/* Dat alles maar goed mag gaan en je straks een wolk van een baby hebt! <3 (Mocht je nog niet gaan bevallen, heb ik het maar alvast gezegd voor als je later wel gaan bevallen :+ )

Nee joh, niks bevallen... TS wacht morgen gewoon tot Jeff en Fleur terug in Nederland zijn. Vanuit de auto kunnen ze geen avonturen beleven he :+

idylle

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-07-20 19:51

Poekkie schreef:
idylle schreef:

Nee joh, niks bevallen... TS wacht morgen gewoon tot Jeff en Fleur terug in Nederland zijn. Vanuit de auto kunnen ze geen avonturen beleven he :+

_O- _O- _O- _O-

pmarena

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 07:20

Nou dat ze in de auto geen avonturen kunnen beleven daar zou ik maar niet zo zeker van zijn, TS weet er vast wel weer 1 (of meerdere) cliffhangers in te verwerken :=

Enneh...tipje: als hoogzwangere is er weinig zo irritant als mensen die constant vragen of je al aan het bevallen bent :=

GabberGill

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:51

Hahahhahahahhaha precies dat.
Als ze aan het bevallen is horen we het vanzelf wel of niet XD

Poekkie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 09:56

Huff vanzelf horen? Ik mag hopen dat ze niet zo hard hoeft te schreeuwen daarbij _O-

Marije112

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 13:38

We wachten gewoon in spanning af!

Joliieeenn

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 23:07

pmarena schreef:
Enneh...tipje: als hoogzwangere is er weinig zo irritant als mensen die constant vragen of je al aan het bevallen bent :=

Dit lijkt mij dus ook zo. Ben niet zwanger, nooit geweest en ook niet van plan en ik vind het zelfs gruwelijk irritant :+

Bullebeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-07-20 23:32

Joliieeenn schreef:
pmarena schreef:

Dit lijkt mij dus ook zo. Ben niet zwanger, nooit geweest en ook niet van plan en ik vind het zelfs gruwelijk irritant :+

Blijkbaar ben ik dan een zeldzaam exemplaar. 3 kids heb ik en heb daar nooit een probleem van gemaakt. Ik vond het zelfs wel komisch. Maakte er geintjes om.