Mooi geworden Selina, zag hem voorbijkomen op ik denk Instagram. Guitige toet heb je heel goed gevangen.
Ik krijg meteen een winters gevoel bij jouw schilderij Faelynn. De basis staat er al goed op en ik ben heel benieuwd hoe je verdergaat.
Jouw kleurige werkjes vind ik echte blikvangers Jis! Heerlijk denk ik om eens heel anders te werken. Wat betreft de voorbeentjes van het veulentje ga ik mee met mijn voorgangers. Ik denk dat ze wat te ver uit elkaar staan en wellicht zijn ze ook net een tikkie te kort waardoor het nog wat extra vertekent. Maar het is dat je het zegt, anders zou ik er waarschijnlijk niet eens over vallen.
aah ik vind inktober altijd zo leuk om te volgen! Zelf werk ik nooit met inkt dus ik heb nog nooit meegedaan, maar ik vind de resultaten die mensen delen echt prachtig. Zulke lekkere felle kleuren. Leuk als diegene die meedoen de resultaten hier posten!
Ik heb ook een foto met oude tekeningen gevonden. Dit plaatste ik 8 jaar geleden op Facebook. In 2006 ben ik serieus begonnen met tekenen. Heel grappig om terug te zien.