Draakje/beestje

Ik heb spijt van die horens bij de kaaklijn, die zien er niet uit
Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
.
. Draafpaardje is lekker vrolijk zo en dat achterbeen is op zich niet zo fout, ik zie wel wat je bedoelt maar het is een kleinigheid, verder oogt ie goed in verhouding tot de voorbenen. Dat opwaaiende stof vind ik wel weer heel gaaf gedaan.
38 is inderdaad iets minder, maar voor als je nog echt met het materiaal aan het stoeien bent is ie toch aardig. 39 is weer gewoon erg mooi. Die kleuren ook, prachtig. En dan 40 weer zo stilistisch, maar ook weer prachtige kleuren en duidelijk een sanneb.

dus heb ik ze opnieuw gemaakt, ik vind ze nu nog mooier ook
morgen kan ik foto's maken
(oh wat stel ik weer veel uit
) 

het is jammer dat het buiten zulk vies weer is, want wanneer het buiten goed licht is dan werkt het sowieso wel beter. Met een lichtbak heb je dan wel een betere kans dat het goed werkt zeg maar. De mijne heeft 2 daglicht TL balken er in, tot nu toe ben ik geen papier tegen gekomen dat er niet op gaat máár dingen als karton worden wel lastig/onmogelijk. 

leuk dat je de leguaan hierin herkend dat was inderdaad het onderliggende dier. Ik ben op het moment een beetje aan het rommelen met creature design, ik ben er alleen nog niet zo'n ster in. Dit beestje hierboven is een poging tot een basilisk, de schetsen voor het lichaam heb ik ook al in gedachten maar die moeten nog op papier terecht komen.