Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Moon10 schreef:En tijdens het shoppen kwam ik deze tegenNee..... niet besteld.
[ [url=m/aABMo9.png]Afbeelding[/url] ]
Silly1972 schreef:Als ze echt niet in een lijst kunnen, bv die ik dus met besteld heb, (die moet je als canvas op hout nieten, hoe bescherm je die steentjes dan? Bv tegen stof?
Is daar een speciale vernis voor?
evita13 schreef:ah leuk dit topic ! ik heb mijn eerste ontwerp besteld via aliexpress
Eloya schreef:Hebben jullie ook met zwarte steentjes, dat die heel slecht zijn? ik had heel veel kapotte, met witte vlekken, dubbele, hele grote, normale en hele kleine. Gespleten of holle
ik had genoeg zakjes maar doordat ze zo slecht waren heb ik toch wat van mijn andere painting moeten pakken...
MarliesV schreef:Allemachtig Moon waar haal je de tijd vandaan!
dieseltje schreef:Ik ben nieuw hier en erg geïnteresseerd in dit leuke tijdverdrijf met prachtig resultaat, maar ik ben de weg een beetje kwijt. Kan iemand me op weg helpen?
Ik zie 5d en 3d aangeboden worden, wat is het verschil precies?
Vierkante of ronde steentjes?
Een gekleurde ondergrond of volledig bezetten met steentjes? (de officiële term weet ik niet meer...)
Ik ken mezelf, ik wil het heel graag proberen maar dan moet ik het ook direct goed aanpakken, anders leg ik het weg en kijk ik er niet meer naar om en dat zou jammer zijn...
Bedankt!
dieseltje schreef:Ik ben nieuw hier en erg geïnteresseerd in dit leuke tijdverdrijf met prachtig resultaat, maar ik ben de weg een beetje kwijt. Kan iemand me op weg helpen?
Ik zie 5d en 3d aangeboden worden, wat is het verschil precies?
Vierkante of ronde steentjes?
Een gekleurde ondergrond of volledig bezetten met steentjes? (de officiële term weet ik niet meer...)
Ik ken mezelf, ik wil het heel graag proberen maar dan moet ik het ook direct goed aanpakken, anders leg ik het weg en kijk ik er niet meer naar om en dat zou jammer zijn...
Bedankt!