Detailfoto:

Die onderrand kreeg ik ook met geen mogelijkheid recht, ook de eerste keer dat ik ging breien niet.
Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
Danseresje schreef:Heb een besluit genomen: ik ga uithalen en opnieuw beginnen en dan de hoeveelheid steken van de xl aanhouden. Heb net een aantal naalden iets losser gebreid in de trekkende blokjes en heb het idee dat dat wel beter gaat! Dus ja, ik ga opnieuw starten (met dus een enorme bol wol, want ik gebruik die Russische manier van aanhechten). Hoop niet dat iedereen me nu voor gek gaat verklaren, maar wil heel graag aan het eind een trui die ik pas. Ik vertrouw op zich wel op jou patpen, dat je zegt dat het een ouderwets model is en dat dat bij het dragen bijtrekt, maar de xl is 8 steken op de zijkanten extra (boord dus, want de zijkanten bestaat uit boord). Ben dus niet heel bang dat ik meteen met een te grote trui zit!
Edit: toch eerst nog maar wat shirtjes opmeten. Had net een spaghettitopje met wijdte 44cm. Ga dus nog heel even nadenken voor ik te rigoreus aan de slag ga! Enige voordeel bij opnieuw beginnen is, is dat ik het patroontje zo ondertussen kan dromen.