Ik vind het nog steeds enorm moeilijk om te taxeren en zal daarom enkel mijn mening geven. Ik zal hier wat vaker rondkijken om een goed beeld te vormen van de prijzen die bij bepaalde 'kwaliteit' horen, maar kan dat nu dus moeilijk inschatten
VERAx, thanks! Je hebt zelf ook iets prachtigs gemaakt. Een lief, zacht en vriendelijk portret, erg mooi! De ogen hadden iets groter gekund en ik mis de plooien, spiertjes en botstructuur er omheen, verder vind ik 'm heel mooi. De onderste helft van de neusbrug (dus vanaf het einde van het 'verticale' stukje totaan het voor ons linkerneusgat) is misschien nét iets te breed. Maar je bent heel goed op weg!
jannaa_, ook bedankt voor je taxatie! Prachtige tekening, je hebt de uil-uitdrukking goed te pakken! De verhoudingen zijn goed en vooral de kop/ogen vind ik echt prachtig. Heel knap! Ik vind 'm voor een logo wel erg in detail uitgewerkt, maar goed, ik weet de opdracht dan ook niet precies
. In ieder geval heel mooi!daphnenatas, ik zou hier nog niets voor geven, maar wel mijn complimenten als dit je eerste serieuze tekening is. Nu nog iets meer leren spelen met schaduw en licht (dus meer contrast) en wat meer diepte en minder met dikke lijnen te tekenen
Maar je bent al goed op weg, het oog is erg goed gelukt!
, kheb alleen het idee dat de neus wat te lang is. Maar het kan ook aan mij liggen

Wat ik zie, is een donkere foto, maar wel een foto waar de kwaliteit van de tekening wel doorstraalt. Vriendelijke ogen, mooi neergezet ook, goede botstructuur en een prachtig neergezet kolletje. Het hoofdstel vind ik ook erg mooi neergezet, het bit is heel mooi gemaakt. De neus is het enige minpuntje wat mij betreft. De neusgaten lijken erg groot en een zwart gat, al kan dit ook door de kwaliteit van de foto komen.
ik vergeet altijd schaduwen die door manen of andere dingen worden veroorzaakt. En de haarrichtig zat mij ook niet lekker, maar op zo'n moment was ik die tekening een beetje zat en had geen zin meer om te veranderen. Het oog vind ik eerlijk gezegd helemaal niet mooi, ik kan beter met het oog, als je het ook ook inzoomd zie je ook dat het maar half is afgewerkt
. En tjah, alles met de muis. Ik snap gwn werkelijk niet wrm het zo knap is dat ik alles met de muis doe. Ik doe het altijd al zo (ik teken nu een jaartje digitaal). Mij lijkt ook eerder dat het irritanter is met tekentablet 
. Ik taxeer snel te laag dus voel je niet beledigd, hihi.
Hoe zit dat nou?