Laatst bijgewerkt door Fnanne op 30-05-11 19:00, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Foto verwijderd in verband met gebrek aan toestemming van de fotograaf.
Nou, ik zie ze niet hoor. Wel iets blauwigs in de achtergrond, maar niet in het paard zelf. Daarom vroeg ik het me ook af. Maar maakt verder ook niets uit.
Anoniem
Geplaatst: 31-05-11 13:20
Hierbij een foto in een heel andere stijl, voor degenen die wel van een uitdaging houden
Springruit06
Geplaatst: 02-06-11 11:40
Wie vindt het leuk om [***] voor mij te schilderen/tekenen? Als hij leuk wordt wil ik hem dan ook graag van je overnemen (Liefst wel in groot formaat)
Ik zou heel graag een tekening willen hebben van Quinta, aangezien ik haar niet vaak meer ga zien.. Als iemand het doet zou ik deze tekening graag over willen nemen.
Andere foto's via pb.
Laatst bijgewerkt door Fnanne op 06-06-11 19:20, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Grote letters zijn niet nodig; ik heb ze kleiner gemaakt.
Zou iemand deze schoonheid willen tekenen? Bij goed resultaat wil ik de tekening ook overnemen Ik hoop dat de foto zo voldoende is, zoniet laat het even weten.
Laatst bijgewerkt door EvelijnS op 10-06-11 17:37, in het totaal 1 keer bewerkt Reden:Een foto in een link geplaatst, er mogen maximaal 2 afbeeldingen zichtbaar zijn in een post.
Eefste
Geplaatst: 10-06-11 17:31
Hier nog weer eens twee plaatjes van mijn Maantje.