nou ik heb er sinds gisteren ook 1 hangen:P heb al veel vliegen, maar dazen komen er nog niet in helaas.. vandaag geen zon, dus verwacht geen dazen te vangen
Wat nu ook steeds vaker gebeurd, merken we, is dat mensen onderdelen bestellen en er zelf een dazenval van maken. Daarom bieden wij (en andere webshops wellicht ook?) nu ook losse onderdelen aan. Bijvoorbeeld een zwarte bal.
Sinds dit jaar zijn de dazenvallen voor het eerst overigens ook een stuk goedkoper te krijgen. Nog steeds niet zo goedkoop als wanneer je ze zelf maakt, maar toch een stuk goedkoper en gemakkelijker dan voorheen.
sorry, maar die is echt niet te vergelijken met bijvoorbeeld de Loer.
LuckyLuna
Geplaatst: 12-06-14 18:41
Kinke schreef:
Het zal toch geen verschil maken. Precies het zelfde idee..
nina88
Geplaatst: 12-06-14 18:44
Nee, natuurlijk is deze niet te vergelijken met de loer. Maar de aankoopprijzen zijn toch ook niet te vergelijken? Het is een heel ander type dazenval. Als je goed kijkt zie je dit zelfs bij de beschrijving staan in onze webshop. Maar desalniettemin is de werking en het idee er achter precies hetzelfde.
Wij bieden ook de loer aan in onze webshop, dat is echt de beste dazenval die er te vinden is, qua kwaliteit. Maar daar is de prijs dan ook naar. Niet iedereen wil of kan een dergelijk bedrag uitgeven aan een dazenval. Dan is de Dazenjager een mooie oplossing.
yvonnepuntnl
Geplaatst: 14-06-14 16:27
LuckyLuna schreef:
Kinke schreef:
Het zal toch geen verschil maken. Precies het zelfde idee..
Ik heb wel wat spijt van mn aankoop, de kwaliteit straalt er niet echt vanaf
Jeetje.. Dat kan ik me voorstellen! Is dit ook de dazenjager, zoals wij hem verkopen? Zo ja, dan zou ik het terugsturen, want zo horen ze er zeker niet uit te zien. Dat het geen topkwaliteit is en dat het lichtgewicht materialen zijn, is logisch voor deze prijs, maar dit is het andere uiterste.
Margee
Geplaatst: 15-06-14 18:45
Je kunt er ouderwetse loodveters inhangen zoals die ook voor gordijnen gebruikt worden. Dat zal een kleine aanpassing zijn veel effect.