Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Jis_ schreef:@Kaatastrof, zo mooi zacht en een beetje treurig. Ik ben heel benieuwd hoe hij gaat worden, het idee ziet er erg goed uit met die lagenDe 2e is zo krachtig, geeft een heel ander gevoel, knap.
julius_juut schreef:Wat is die opbrand-eenhoorn verschrikkelijk gaaf geworden! De vermoeidheid die uit het hele dier spreekt is ontzettend duidelijk, de brandende kaars-hoorn maakt het af.
Hieronder de schetsen dat ik destijds gemaakt heb toen ik het idee kreeg.

Jeetje. Die foto van die geit is wel echt hilarisch ook.
Ik vind je tweede schets vol beweging zitten.
Terwijl ik recent er ook van Vallejo heb gebruikt voor mini's en ik de matte te hard vond glanzen + juist wel een beetje plakkerig ervoer. 
Kaatastrof schreef:@vikawiek Wat leuk dat dit topic je gemotiveerd heeft om je schetsboek af te maken! Ik ben erg benieuwd naar je mysterieuze project. Met welk materiaal maak je in feite die tekening van die reiger bv? Is dat een soort gelpen?
vikawiek schreef:Kaatastrof schreef:@vikawiek Wat leuk dat dit topic je gemotiveerd heeft om je schetsboek af te maken! Ik ben erg benieuwd naar je mysterieuze project. Met welk materiaal maak je in feite die tekening van die reiger bv? Is dat een soort gelpen?
Ik heb deze gemaakt met posca markers, een soort verf stift.
Leuk om jouw schetsen ook te zien, ik ben fan van jouw stijl
Ezellover25 schreef:

Tabbladen schreef:Kaatastrof wat gaaf om de schetsen te zien van hoe je je idee hebt uitgewerkt. Die brushpen schets is ook geweldig! Ik ben ook fan van jouw stijl. Maak je daar een ondertekening voor met potlood of direct met brushpen?

Oeh, tapir is zeker een uitdaging. Ik denk ook kever. Of met een zeepaardje? Ik ben heel benieuwd naar het eindresultaat.