[DIGI] Het leven is verroekelijk

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird

Toevoegen aan eigen berichten

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-07-25 13:47

Vandaag niet stikken in de warmte! Dus ik heb mijn rok aan gedaan :)
Afbeelding

Ik heb hier nog mijn best gedaan om de overgang van spierwitte huid naar bruinere armen iets zachter te maken maar het is overduidelijk dat ik vaak t-shirts draag :+
Afbeelding

En nieuw shirt om te testen! Ik heb hem al een tijdje maar wilde eerst foto's maken voor ik hem zou dragen (voor de zekerheid). Dit is een maat xs dus hij is echt wat oversized, maar de stof is wel super zacht en heel fijn. Het is ook biokatoen dus daar word ik ook wel enthousiast van. Wat vinden jullie?
Afbeelding

De kleur is heel mooi maar wel iets anders dan ik al heb, hier rechts de biokatoen en links een kreiger shirt die ik al een tijd heb.
Afbeelding

Laurora

Re: [DIGI] Het leven is verroekelijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 14:37

Ik vind dat donkere groen heel erg mooi!
Neigt wat meer naar de eerste batch kreigershirts denk ik.

Kaatastrof

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 15:13

Oooooh beide zooo leuukk! Ik vind het een super mooi groen.

jeetje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-07-25 17:22

Heel gaaf beide. Ik vind de kleur vh in de ban vd ringmus eigenlijk wel goed passen bij het boek. Waar ik momenteel weer middenin zit :j Voor de zoveelste keer aan het herlezen.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-07-25 00:03

Ik heb denk ik niet per se een voorkeur, beide kleuren groen vind ik passend.

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-07-25 14:04

Ja ik vind de kleur eigenlijk ook wel heel mooi! Ik denk dat ik dit shirt even een tijdje ga dragen/wassen/etc. en dan de keuze maak of ik over stap op deze shirts. Ze worden dan natuurlijk allemaal iets anders qua kleuren enzo maar dat is prima! Als ze maar mooi zijn inderdaad, en lekker zitten.

Ik heb nog steeds niks van de tuinroek gehoord trouwens, ze zijn daar echt onhandig bezig. Baal ervan, ik kijk er zo naar uit! En ik heb eindelijk ook zelf een tuinbroek gevonden die me past dus dan kan ik hem ook daadwerkelijk op iets strijken :D

Mariett
Blogger

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : Gisteren, 22:20

Mariett schreef:
Ik heb de oehoe kaartjes, en ze zijn echt mooi gelukt! Gelukkig maar, want de drukkerij heeft een klein foutje gemaakt en nu heb ik er 200 ipv 50, ze hebben volgens mij deze dubbel geprint in plaats van de 'hulde aan het spechtpaar' kaartjes. Misschien even zoeken of ik een tweede verkooppunt op de Veluwe kan vinden :+ Ik neem aan dat de drukkerij dit wel op gaat lossen en de belangrijkste kaartjes heb ik wel dus het komt vast goed!

Jongens ze gingen het oplossen en ik deed het pakketje net open.. overal oehoes. 150 oehoes erbij. Ik heb nu 350 oehoe kaartjes en één klein verkooppunt op de Veluwe. Help :+

Muga

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:24

Ehm heel snel meer verkooppunten op de Veluwe zoeken? In de bezoekerspunten van staatsbosbeheer misschien? Bij campings en vakantieparken?

Enne wij gaan morgen naar Texel. Dus weer even langs de boekwinkel haha.

Telpeva
Moderator Algemeen

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 22:50

Mariett schreef:
Mariett schreef:
Ik heb de oehoe kaartjes, en ze zijn echt mooi gelukt! Gelukkig maar, want de drukkerij heeft een klein foutje gemaakt en nu heb ik er 200 ipv 50, ze hebben volgens mij deze dubbel geprint in plaats van de 'hulde aan het spechtpaar' kaartjes. Misschien even zoeken of ik een tweede verkooppunt op de Veluwe kan vinden :+ Ik neem aan dat de drukkerij dit wel op gaat lossen en de belangrijkste kaartjes heb ik wel dus het komt vast goed!

Jongens ze gingen het oplossen en ik deed het pakketje net open.. overal oehoes. 150 oehoes erbij. Ik heb nu 350 oehoe kaartjes en één klein verkooppunt op de Veluwe. Help :+

Het is eigenlijk helemaal niet grappig want het is zo zonde, maar ik moest zo lachen :') Ik neem aan dat ze hun eigen fout zelf ook gaan oplossen door je alsnog het goede te sturen? Zodat je hier in ieder geval geen financieel nadeel aan hebt zeg maar...

De kaart zelf is heel leuk maar het zijn er zo veel!

Runa

Link naar dit bericht Geplaatst: Gisteren, 23:24

Hopen maar dat het oehoerend hard gaat met die kaartjes