De kat doet me denken aan een Bengaal Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly
Mooi ras ook, ik had vroeger een boek over paardenrassen en daar kwamen ook wat onbekendere rassen in voor, o.a. de Maremmana. De Murgese stond er ook in.
Ben het helaas kwijtgeraakt in een verhuizing.
Leuk om eindelijk te zien waar je die pasta nou voor nodig had
Herkenbaar, dat perfectionisme haha. Brons was een goede keuze!
Ik heb er ook eentje, ik gebruik hem vooral in m'n art journal.
Katten zijn zo leuk idd!
. Lekker kleurrijk.
ik vind het blauwe licht ook heel treffend gedaan

. Ik ken er ook één, die is net een ezel. 

maar wellicht toch wat weinig om daar een nieuw topic aan te wijden. Ik zet ze nog eens op een rijtje hier neer.Citaat:Thema was Italië natuurlijk en ik kon eigenlijk niet echt iets verzinnen. Tot ik wat door Pinterest zat te scrollen en weer van die gave posters tegenkwam met 'Fruit Market' of 'Flower Market'. Daar was ik nog naar opzoek en omdat ik toch geen inspiratie had, besloten om er zelf maar eentje te maken. Met citroenen dus, want Limoncello = Italiaans
Ook wat ander materiaal geprobeerd, namelijk oliepastel. Heb dat al jaren liggen, maar amper gebruikt, dus werd wel eens tijd

Citaat:Ik heb het bij inkt in mijn schetsboek gehouden. Na de grote tekening was ik toe aan iets lossers
Met een referentie die ik zelf heb gemaakt toen ik in Siena was vorig jaar. Bijzonder stadje, als je van heuvel op lopen houd dan is het zeker een aanrader

Citaat:Mijn inzending voor de challenge:

Citaat:De challenge in totaal 10 uur erop gezet, zoef!Ik begin landschappen erbij schilderen leuk te vinden