Tekening is op ongeveer ‘ A3

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
horsiegek schreef:_San87_: hihi nee daar ben ik dus ook achter gekomen, ik dacht dat de gladde kant nog wel prima zou kunnen maar het is echt huilen (bijna)
_San87_ schreef:@Ayasha, ik heb simpel schetspapier van de Action die ik heel fijn vind, maar de laatste tijd pak ik steeds vaker mijn Hahnemuhle britannia satine, dat is een warmgeperst aquarelpapier die een, zoals de naam zegt, satijnachtige uitstraling heeft. Je kunt lagen mooi opbouwen en het is mooi dik (300 gr). Het voelt ook echt satijnachtig aan.
Ayasha schreef:_San87_ schreef:@Ayasha, ik heb simpel schetspapier van de Action die ik heel fijn vind, maar de laatste tijd pak ik steeds vaker mijn Hahnemuhle britannia satine, dat is een warmgeperst aquarelpapier die een, zoals de naam zegt, satijnachtige uitstraling heeft. Je kunt lagen mooi opbouwen en het is mooi dik (300 gr). Het voelt ook echt satijnachtig aan.
Zit er veel structuur in jullie papier? Want ik heb het ide dat mijn papier wellicht te veel structuur heeft om het echt verzadigd te krijgen. Ik ga jouwe eens opzoeken.
Ayasha schreef:Dan denk ik dat mijn verzadigingsprobleem ook een stuk in de structuur zit.
Jis_ schreef:Mooi dat je wat blauw tussen de paarden hebt laten zitten Mkango. Wn het kleurgebruik in de paarden is prachtig.![]()
Ik ben 2 weken geleden met een werkje begonnen en dat idee was nog niet helemaal uitgewerkt in mijn hoofd, wat betreft de achtergrond. Wel een schets gemaakt van merrie en veulen en bomen, ik ben wat aan het spelen geweest met de rest en ik ben nu hier, nog steeds een work in progress. Portretlinnen 40x50.
[ [url=m/GxVsYf.jpg]Afbeelding[/url] ]
Seven schreef:Ja ging eigenlijk heel lang heel goed, maar nu dus even een dipje
Komt wel weer goed was nu maar een model paard aan het schilderen even wat anders. [ [url=m/YciAQT.jpg]Afbeelding[/url] ]