Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

SimoneeM schreef:Waar heb je die gekocht xZiva_?
Ik heb bij ebay besteld, maar dat duurt nog wel even..
(het winkeltje daar naast baalt, die verkoopt ze namelijk voor 1,20
)
xZiva_ schreef:SimoneeM schreef:Waar heb je die gekocht xZiva_?
Ik heb bij ebay besteld, maar dat duurt nog wel even..
er staat hier elke donderdag een vrouw met een kraampje naast de supermarkt(het winkeltje daar naast baalt, die verkoopt ze namelijk voor 1,20
)
steffiY, wij hebben op het moment even geen wifi, en op mijn telefoon kan ik geen foto plaatsen, dus die plaats ik hopelijk deze week nog
SteffiiY schreef:xZiva_ schreef:Vandaag weet uitgebreid. Gekocht; 3900 elastiekjes en een monstertail
zakjes van 300 waren 1 euro
ik heb nu dus 15.000 elastiekjes, 3 borden, 1 monstertail, 3 opberbakken,3 originele haaknaalden en zo'n 30 van die flut haaknaalden
foto
Eerst toets maken

IlovePuk schreef:Ik heb gister bij de Action 3 zakjes gehaald, iemand nog leuke ideeën wat je kan doen op een vork?
Die armbandjes uit de openingspost heb ik al een paar van gemaakt. Ik wilde ook zo'n ronde maken, stond een filmpje van op YouTube vanaf een vork. Die werd dus plat en verdraaid
is nog een best handig ding. Hoef je tenminste niet dat hele bord vast te houden voor 4/6 pinnetjes
sanne97 schreef:IlovePuk schreef:Ik heb gister bij de Action 3 zakjes gehaald, iemand nog leuke ideeën wat je kan doen op een vork?
Die armbandjes uit de openingspost heb ik al een paar van gemaakt. Ik wilde ook zo'n ronde maken, stond een filmpje van op YouTube vanaf een vork. Die werd dus plat en verdraaid
Zijn die fijn om mee te werken?