Moderators: Essie73, NadjaNadja, Muiz, Telpeva, ynskek, Ladybird, Polly

ga er van weekend mee starten! Dallista schreef:joke165, Welke had je gekocht?
Ik heb in een volle week Parijs welgeteld 1 shop gezien met PbN... Een ToysRUs (pffft) met vier kleine (slechte) Ravensburgers. Lang leve internet, hoor, voor dat soort dingen heb je niets te zoeken hier!
joke165 schreef:Frosty Morning horses. Die heb jij ook nog liggen toch? Er moeten kleuren gemengd worden en een paar aanvullende technieken. Leuke uitdaging!
.

Ze hebben kennelijk een stuk of 100 genummerde kleuren, plus nog een aantal die anders worden aangeduid en niet in die nummerreeks zitten (BL zwart, WH wit, en een aantal anderen). Voor elke painting nummeren ze de potjes van 1 t/m 12 (of 18 als je een grote painting hebt), maar ze geven ook altijd de 'echte' nummering aan op de potjes, dus uit hun eigen serie. Op die manier kan je altijd de goede verf nabestellen mocht dat nodig zijn. Ik ben nog nooit een potje met slechte verf tegengekomen, maar ja, je weet maar nooit, natuurlijk. Geen idee wat ik met de potjes ga doen, maar misschien heb ik er ooit nog eens eentje nodig?

De mijne zitten ook in zo'n mooie slinger aan elkaar, op de potjes die ik gebruik na dan
maaar het begin is weer gemaakt..
Ik heb nog getwijfeld of ik die ook zou bestellen 

Zitten heel veel meesjes in de tuin hier deze winter, wat een schattige hummeltjes zijn dat toch. 
Veeeel grote vlakken dus hij lijkt mij helemaal niet gedetaileerd te worden..
Flinterdunne lijntjes die je waarschijnlijk mooier met een pen of potlood kan maken dan met een penseel, maar goed, ik doe het dus wel met de penseel. XxLiEsJuHhxX schreef:Dalista trouwens nog bedankt voor de code.! Maar nu heb ik hem zelf ook gekregen Haha..
..