Wuis: Leuk! Vindt hem alleen wel minder, vergeleken met je andere tekeningen. Vindt hem een beetje te eentonig, mis wat meer kleurverschil. Kan misschien ook komen door de achtergrondkleur. Ook de oren zijn een beetje spits. Maar doe het je verder niet na! Goede schaduw en lichtgebruik!
BrigitteB61: Wat voor formaat is ht? Mooi gemaakt, af en toe een beetje mis met de verhoudingen. Maar als je het op een groot formaat hebt, is het zeker wel wat waard!
Tinky21: De roosjes zijn super gelukt! Jammer dat de randen van de tekening zo donker zijn. Weet niet wat de schaduw was op zijn hals? Verder heel mooi, is de foto overbelicht, of is dat op de tekening ook?
xXLianneXx: Mis een beetje diepte. Je hebt een leuke stijl met kwastgebruik, een beetje soort van ‘rondjes’.
Fnanne: - Tjah, wat valt hier nu over te zeggen? Als je hem kwijt bent, hangt ie bij mij aan de muur!
- Niet mij stijl, maar vindt hem wel wat hebben. Heeft wat weg van zeepaardjes.
Bitje: Super gemaakt, pastel ligt jou wel! Hier kun je zeker wat voor vragen, jammer dat er zo veel ruimte over is beneden het blad.
Roosjelove: Je bent al goed op weg! Rustig zo dooroefenen, dan kom jij er ook wel! Wat meer contrast en diepte erin maakt hem ook al stukken mooier.
Rex41: Vindt hem niet fijn ogen. Je ziet niet goed wat het is, ook mis ik wat scherpte.
Trisca: Die waterdruppels, net echt!! Ook heel leuk voor op een kaart ja!
Trisca: - Leuk! Lekker wat kleurgebruik en contrast erin!
- Ook zeer mooi! Jammer dat het papier bijna dezelfde basiskleur heeft als de hond
Babe: Tjah, hier valt ook niks op te zeggen. Hij is gewoon zo lelijk, je kan hem maar beter aan mij geven !

Shiry: Een heel leuk begin! Probeer eens met wat meer lagen te werken, en wat dekkender.
Pagina 40
Quebelle: - Heel mooi, vindt het wel wat hebbe, zoveel wit.
- Heel mooi gedaan, had het oogje wel een kleur gegeven. En iets meer witte stukken erbij gedaan.
- Ook heel leuk, jammer dat de hoorns niet ingekleurd zijn.
Klodder: Niet mijn stijl, maar wel leuk.
Alison: Ook niet mijn stijl, en verhoudingen zijn ook niet 100 %Maar wel een leuk idee.
Malenka: Leuk, vooral het kleurgebruik! Vindt de rug wel raar aflopen, omhoog. Jammer dat het op zo’n klein formaat is.
Wuis: Heel mooi. Vindt de aders op de hals zo plotseling eropzitten zeg maar.
Shiry: ziet er al goed uit! Zou wel wat meer kleurgebruik pakken.
Heel leuk!
Jannaa_: Heel mooi gedaan!
Floran: Wauw!!!!!!! Echt geen commentaar!