Hopelijk komt het snel deze kant op. Want ik sta te springen om te gaan beginnen met al die leuke beestjes hihi

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
beccy schreef:jilleroo schreef:ik wil deze gaan maken als eerste frutselhttp://www.amigurumis.nl/koosje.html
maar moet even kijken of de handwerkwinkel hier spul heeft of dat ik het online moet bestellen.
weet iemand een goede online winkel om te bestellen ?
Had jij het patroon van deze? Vind deze namelijk ook echt super!!! en lijkt me ook niet zo heel moeilijk...
Paula schreef:Afhechten kan met een halve vasten, dan kun je hem zo strak aantrekken. Maar meestal is het sowieso handig om hem niet kort af te knippen want je kan het gebruiken om de onderdelen aan elkaar te hechten.
Ik snap een patroon in het boekje mini hondjes haken niet. Het gaat om het lijf van de Chihuahua. Als ik het patroon goed lees moet je een opzet lus maken, een halve vasten, losse en dan vasten. En dat elke tour? Ik heb die halve vasten en losse maar weg gelaten op het begin en dan komt er ook wel wat uit, maar het is niet hoe het er staat.
Nelleke_H schreef:De nieuwe bollen die ik heb is idd catania maar ik weet niet of die oranje dat ook was heb ik jaren geleden al gehaald.
Cyntje schreef:Ik zoek nog een patroontje voor babyslofjes