ben er niet tevreden over, maar goed, het was weer even een kleine inkomertje.

Moderators: Polly, Muiz, NadjaNadja, Telpeva, Essie73, ynskek, Ladybird
xkimmx schreef:Ja heb ik ook wel rekening mee gehouden hoor.Maar dan blijft het alsnog te weinig contrast. Als je kijkt naar de tekening boven je van bitje, zie je dat dat veel meer contrast is en het daardoor ook echter word. Voor je eerste tekening is het knap, maar van commentaar leer je veel, dus daarom zeg ik maar gelijk wat je tekening beter maakt, omdat je daar onder andere van groeit.
!
Daisyree schreef:xkimmx schreef:Ja heb ik ook wel rekening mee gehouden hoor.Maar dan blijft het alsnog te weinig contrast. Als je kijkt naar de tekening boven je van bitje, zie je dat dat veel meer contrast is en het daardoor ook echter word. Voor je eerste tekening is het knap, maar van commentaar leer je veel, dus daarom zeg ik maar gelijk wat je tekening beter maakt, omdat je daar onder andere van groeit.
!
Wat zeg je dat lief.![]()
Maar ik ben het wel met xkimmx eens. Een andere tip (misschien bedoelde xkimmx dit ook wel) is naast meer contrast, wat meer te letten op de spieren van het paard. Bijvoorbeeld bij zijn borst en voorbenen. Hierdoor krijg je wat meer "vulling" en diepte. Het plaatje lijkt nu nog wat plat.
Maar voor een eerste paard petje af![]()
Mijn eerste paard zag eruit als een koe, serieus!
Bitje die van jouw vind ik echt heel mooi, alleen zijn inderdaad de ogen wat groot. Maar dit doe je tot nu toe bij al je paarden. Ik vind het wel grappig een soort handelskenmerk. Zo heeft iedere kunstenaar wel wat.